Sending of password did not succeed in Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

wobbel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo,
ik kan mijn Telfort-mail niet binnenhalen in Thunderbird sinds ik vanmorgen het wachtwoord voor de mailbox heb veranderd op de Telfort website. Ik krijg het volgende bericht wanneer ik vraag om de mail binnen te halen op m'n computer via Thunderbird: Sending of password did not succeed. Mailserver pop3.tiscali.nl responded: invalid user or password (Tiscali is overgenomen door Telfort; vandaar de pop3 van tiscali))
Ik had verwacht dat alleen het wachtwoord voor de mailbox op webmail zou veranderen, maar blijkbaar niet dus? Ik kan - inderdaad met m'n nieuwe wachtwoord - op webmail m'n mail wel binnenhalen dus daar zit t m niet.
Weet iemand hoe dit zit? Hoe pas ik het wachtwoord in Thunderbird aan?
Gr.

Je zult hetzelfde wachtwoord ook moeten instellen in Thunderbird.
Dan zal het weer werken.

Wow, dat was even zoeken. :shocked:

Extra> Opties> Privacy> Wachtwoorden> "opgeslagen wachtwoorden bewerken"> Wachtwoorden tonen> "ja"> verwijder de regel met een foutief wachtwoord.
Check je mail. Nu wordt om het juiste wachtwoord gevraagd. Deze zal worden opgeslagen.

Wauw! Gelukt! Dankjewel!!
Ik vond alleen zowel in het lijstje van wachtwoorden van Thunderbird (via Tools>Options>Advanced) als in die van Firefox (extra>opties>beveiliging) mijn oude wachtwoord terug......en heb ze dus heel enthousiast allemaal verwijderd. En natuurlijk niet genoteerd wat er precies stond aan "website".......:confused:
Ik ben bang dat als ik Firefox nu afsluit, ik geen verbinding meer kan maken wanneer ik m weer opstart. Weet jij hoe dat zit? Of hebben die wachtwoorden in het wachtwoordenlijstje van Firefox niets te maken met de ADSL verbinding an sich? Ik denk zelf eigenlijk van niet, omdat er "websites" bovenaan staat. Maar aan de andere kant, boven het wachtwoordenlijstje van Thunderbird staat ook "sites". Erg verwarrend allemaal..

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
De wachtwoorden in Thunderbird hebben betrekking op je emails ophalen.
De wachtwoorden in Firefox hebben betrekking op websites waar je inlogt.
dus helpmij.nl moet je dan weer 1x inloggen en aanvinken dat je het wachtwoord wilt onthouden.

Adsl-verbinding gebeurd in je router. Staat daar je wachtwoord correct, hoef je dat niet meer ergens anders nog eens in te vullen.

Ah, duidelijk. Dankjewel!!:D

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan