SEO Tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Tegen betaling kan je allemaal software aanschaffen.
Maar dat is onzin want SEO heb je zelf in de hand
Analyceren kan je met gratis programma's of Google Analytics
Ik zoek nou meer gebruikers, dat heb ik na mijn weten geprobeert door veel meta description te gebruiken
Ik scoor nog niet in google ranking maar daar is mijn site nog erg jong voor
Wel worden al mijn blogs gevonden (een hoopp)
www.wonderful-story.com
Een website waar mensen verhalen kunnen vertellen over de wereld
Over relief organisaties
En later meer

Toch wil ik graag meer gebruikers, meer bezoekers

Weet iemand een goede manier om dit te kunnen bereiken?

Jeroen

Hoi Jeroen,
Wat je op dit moment hebt gebakken, is eigenlijk alleen het lege raamwerk van de site.
Er zitten wel ontzettend veel pagina's in, maar die bestaan alleen uit de uitnodiging "Schrijf hier uw verhaal".
De site heeft dus nog geen inhoud! :rolleyes:

Zowel om bezoekers te trekken die iets gaan opschrijven als om beter in Google gevonden te kunnen worden, lijkt het me belangrijk, dat je gaat proberen echte teksten op de site te krijgen.
  • Als bezoekers zien wat anderen doen, zal dat inspirerend werken. Als ze niks zien, en alleen de vraag of ze iets willen neerpennen op een verder nog lege site, zullen ze gauw weg zijn.
  • Als Google geen inhoudelijke tekst ziet (waarin trefwoorden/zoekwoorden staan!), heeft Google geen reden om de site mooi hoog te ranken in de zoekresultaten.

Misschien kan je bij een van de landen zelf iets schrijven.
Je kunt ook proberen uit je kring van familie, vrienden en kennissen mensen te vinden die iets willen schrijven of mooie foto's hebben: persoonlijk vragen.
Of je kunt misschien ook mensen uit je netwerk benaderen voor een interview: dan vertellen zij een stukje verhaal, en schrijf jij het op en zet het op de site.

Want de meta-descriptions kunnen prachtig zijn, dat helpt niet als er verder (nog) weinig op de site te vinden is.

Je kunt ook klein beginnen, en de site een "natuurlijke groei" laten maken.
  • Dan begin je met alleen de werelddelen (dat scheelt heel veel lege pagina's!).
  • Heb je dan bv. 20 verhalen binnen over Afrika, dan kan je eens gaan kijken of je ze moet sorteren per land.
  • Heb je er intussen nog maar 3 over Zuid-Amerika, dan laat je die rustig in de de map Zuid-Amerika staan, zonder land (dat staat natuurlijk wel in het verhaal zelf).
  • Dit maakt het ook veel aantrekkelijker voor bezoekers die alleen willen lezen: die vinden dan verhalen ipv te bladeren en telkens te zien: "Hè, bij dit land staat ook nog niets".

Succes!
CSShunter

Laatst bewerkt:
Beste Hr CSS U heeft gelijk
Hierbij heb ik afgelopen week iemand iets over Thailand laten schrijven
Ik heb geadviseert hier Thaise letters en Engelse taal te gebruiken
Ook Thaise taal met engelse letters

Maar inderdaad wat u zegt begin ik gelijk groot
Maar toch lijkt dit me een prachtige oplossing om over alle landen informatie te verzamelen

Hartelijk dank!!

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan