Seo

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkjan111

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Helleeuuw,

De SEO van mijn website doet het op een of andere manier niet goed. Als ik de exacte sitenaam invul krijg ik allemaal oude links van mijn site, maar mijn huidige homepagina krijg ik nergens te zien. Heb een sitemap aangemaakt, maak gebruik van al die HTML tags en sta ook aangemeld bij google webmaster tools (of iets in die richting).

www.example.eu, zoekopdracht in Google: "voorbeeld foto".

Wie o wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon zo laten. Google indexeert momenteel zeer snel en je oude links verdwijnen vanzelf. Voor zover ik het begrijp kun je .htaccess wel gebruiken hiervoor, maar dan worden de Google links nooit aangepast.

Er is helaas geen optie om oude/dode links te verwijderen bij Google.

Wanneer je via .htaccess instelt dat bepaalde pagina's moeten worden geredirect (HTTP 3xx-code) dan zal Google dit oppikken tijdens het indexeren en afhankelijk van de status code deze URL's uit de index halen

Beste,

Voor elke wijziging heeft google wat tijd nodig. En zeker nu, vanaf 2015, want seo is veel veranderd en alles wordt nog dieper gecontroleerd (Wat is nieuw in SEO?). Dus google heeft nog meer tijd nodig dan vroeger. Daar wordt ook een nieuwe algoritme (google panda) voor ontworpen door google .

Dus u moet klein beetje geduld hebben en als er na een bepalde periode niks veranderd is, pas dan moet u de volgende stap doen.

Mvg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan