SEPA transactie omschrijving

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rijnd006

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2014
Berichten
49
Beste lezer,

Ik heb ondanks een systeem ontwikkeld om transactie omschrijvingen toe te wijzen aan budgetposten.
Wanneer ik alle transacties vooraf heb toegewezen aan een code kan ik dit inlezen in mijn MS Acces tool.
Echter het systeem struikelt over de transactieomschrijvingen met SEPA Incasso er voor, dit vind ik vreemd
daar alle formules zijn verwijderd. Begin augustus is een soortgelijke vraag al gesteld op dit forum, maar de oplossing ontbreekt.

In de bijlage zijn alle match regels die niet worden toegewezen aan een post.
Is er iemand die dit probleem kan oplossen?

Met vriendelijke groet,
Chiel
 

Bijlagen

  • Problemen ING file Helpmij.nl.xlsx
    8,7 KB · Weergaven: 39
Zonder de db wordt het lastig. Aan zo'n Excel bestandje zie ik niet zoveel. Bovendien zitten er lege kolommen in je testbestandje, hebben de kolommen geen veldnamen en is het,als ik dat aanpas, prima in Access te plakken. Dus het probleem is niet te reproduceren op deze manier.
 
Beste Octafish,

Bedankt voor je snelle reactie.

De DB bevat te veel vertrouwelijk informatie om vrij te geven
In werkelijkheid zijn de kolommen niet aanwezig. Het bestand heb ik samengesteld met een ander overzicht waar deze kolommen wel in voor komen.

Ik ga dan wel opzoek naar een andere oplossing.

Met vriendelijke groet,
Chiel
 
Zoals ik al zei: zonder de db kunnen we niets zeggen over de reden dat het niet lukt. Daar hoeven maar een paar dummy records in te zitten. De enige reden die ik kan verzinnen is dat de lengte van het veld te kort is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan