Serial voor Windows XP terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbrderksen

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Hoi allemaal,

Ik heb Windows XP Pro al meerdere malen geinstalleerd. Met mijn nieuwste code kon ik ook updaten. Kan nog steeds. Maar ik ben de code kwijt. Het besturingsysteem staat er nog op, maar het briefje met de code erop ben ik kwijt.

Nou weet ik dat je, als je zegt dat je Windows opnieuw wilt registreren, dat je je oude code ziet. ik weet alleen niet meer hoe je hem opnieuw kan registreren... (bedoel ik eigenlijk activeren mee)...

Weet iemand dat? Ik weet dat het iets is met oobe/msoobe /nogwat. Het is geen A dat werkt niet dan krijg je dat je al geregistered hebt..

Alvast bedankt

Kijk hier maar eens.

dus....

[edit mod]Aangezien de site ook beelden bevat die niet geschikt zijn voor 16 jaar en jonger toch maar de site weggehaald[/edit mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij doet die link het niet, mijn Italiaans is ook niet zo best ;)

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Het bovenstaande komt uit de regels van helpmij.
De link werkt als is het ook in een andere taal.
Er zit een knipoog in, zoeken dus.

De vraagsteller heeft dus een niet orginele sleutel, die is te achterhalen maar dan moet je de knipoog zien.:cool:

Hoy,

Let op dit is volkomen legaal

Windows XP product activering

Microsoft introduceerde in Windows XP de Product Activering, een geavanceerde beveiliging van de software. In XP is het noodzakelijk het besturingssysteem te activeren bij Microsoft. Daarna werkt het pas onbeperkt. Tijdens de installatie zoekt het contact met Microsoft via het internet. Heb je dat niet, dan moet je bellen. Om te voorkomen dat je deze omslachtige procedure opnieuw moet doorlopen als je het besturingssysteem op nieuw installeert:

Doe het volgende:

Start Windows verkenner en ga naar de map C:\\WINDOWS\\SYSTEM32 En kopieer het bestand WPA.DBL naar diskette.

Nu kan je Windows XP opnieuw instaleren.
Tijdens de installatie vraagt XP of je wilt activeren, Kies dan Nee En de installatie van XP gaat door.

Na de installatie van Windows XP Start je de computer opnieuw op en ga je weer naar de map C:\\WINDOWS\\SYSTEM32.
Hernoem nu het bestand WPA.DBL naar WPA.OLD.
Kopieer het WPA.DBL-bestand, dat je op diskette hebt staan, naar de eerdergenoemde map.
Nu alleen nog even herstarten en alles is weer in orde!!

Ik heb dit ergens vandaan geplukt, bij een of andere windows tips.

degene die het geschreven heeft een 10 met een griffel

bij mij werkte het goed

@ Mod,

Sorry dat was niet mijn bedoeling.
Nogmaals excusses.:o

over die wpa.dbl: werkt niet want de pc wordt helemaal geupgrade. Daarom heb ik egt de code nodig. maar die keyuitlezer werkt! Bedankt!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan