serials en activeringscodes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ab61

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
17
Ik heb een probleem met mijn software, jaja legale software. Ik weet ook niet zeker of ik hiervoor het juiste forum te pakken heb.
Als ik software installeer en ik voer de gevraagde serial of code in krijg ik overal te zien dat het een foute code of serial is......geen idee hoe dit komt. Ik zat te denken dat het misschien nog kan komen na een overstap van ie6 naar ie 7.
Zelfs toen ik mijn windows xp -pro opnieuw wilde installeren, pikte hij de officiele code niet.

Ik weet het ff niet meer, iemand van jullie hopelijk wel.
 
dan zal je dus even moeten bellen met microsoft en daar de zaak even uitlegen dan.
best mogelijk dat er een ander aan de haal is met jou serie nummer.
 
Zoals ik al zei is het meerdere software, zoals windows xp pro, nero burning rom, photozoom.
 
Jah…. Je hebt waarschijnlijk net iets te vaak geprobeerd om de originele code van Windows in te voeren, en dan kom je op de Blacklist terecht, vanwege verdenkingen dat juist dat nummer gebruikt wordt om minder legale versies van Windows te activeren.
Resultaat: ellende. Je kan proberen Microsoft te bellen. Als het een beetje meezit (en je hebt geen OEM versie), krijg je dan een onwaarschijnlijk lange unlock-code, waarmee het probleem is opgelost, maar zodra je wederom iets te vaak je originele code gebruikt begint de ellende opnieuw en kan je het vergeten.

Probeer het eens bij Microsoft, anders bij de leverancier van je PC, als je een OEM versie hebt
 
weer oke

Ik heb een laptop van acer en daar zit ook een recovergedeelte op met ghost, c schijf hersteld en nu is het goed. Thanks voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan