Serienummer

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Sinds sp1 ben ik erchter dat mij XP versie niet deugt. Ik kan sp1 nl niet installeren, sp2 dus ook niet. Dit kwam toevallig ter sprake toen ik een hyjack logje heb geplaatst. Ik kreeg toen een reactie waarin werd uitgelegt hoe ik het serienummer van windows kan wijzigen. Nu heb ik een legaal serienummer van mijn oude pc van win 98, van mijn werk win 2000 en van xp home. maar niet xp professional wat de xp versie op mijn pc is. Moet ik perse een xp professional nummer hebben of voldoet een ander nummer ook???

Bij een legale installatie zit ook een correct nummer.

XP Home nummers zijn anders dan XP Pro nummers.

Hoe komt de XP Pro dan op je computer ?

Pc gekocht met deze versie, was een jonge 2e hands zogezegd. Ik heb er toen nooit bij stil gestaan dat er een illegale versie op kon staan. Nu na 2.5 jaar kom ik er dus achter dat er iets niet klopt door die niet te installeren SP updates.
Maar zo te horen zit er niks anders dan op om de huidige versie helemaal te vervangen. Dat betekent een format en daar heb ik niet zo'n trek in.

kom op wees eens eerlijk. ik denk dat 80% een illegale/gekopieerde versie heeft.
Je hebt helaas een verkeerd registratienummer dit komt omdat er een tijd is geweest dat iedereen hetzelfde nummer had. En microsoft dus ging denken.
Je kan je registratienummer veranderen met behulp van wat software alleen mag ik dat niet uitleggen hier.
Eigenlijk schijnheilig, want de wereld draait zowat op illegale software.
dus wil jij het op de legale manier doen, dan zul je dus een windows versie moeten kopen.
Als je dit gedaan hebt hoef je niet te formateren. je kan dan met behulp van dat programma het gekochte nummer invoeren en klaar is kees.
dus wat wil je. legaal of illegaal?
succes.
rene

Je kan je registratienummer veranderen met behulp van wat software alleen mag ik dat niet uitleggen hier.

de link heb ik zojuist gegeven en dat kan zonder andere software ;).

Ik ga achter een legale versie aan. Jullie horen er nog van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan