Serieuse problemen, begin hopeloos te worde

Status
Niet open voor verdere reacties.

madness

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Hallo allemaal,

Ik heb een tydje geleden nieuwe hardware aangeschaft onder andere een nieuwe moederbord( asrock P4VT8+) en een nieuwe video kaart ( saphire ati radeon 9800 pro 128mb) ik heb deze hardware geinstalleerd in me kast en heb alle software geinstalleerd. Sinds die tijd heb ik problemen als ik games speel, me pc beeld valt uit en wordt zwart en na een tijdje komt ie trg, ik krijg artifacts, me beeld loop vast en me pc start automatisch op. Ook heb ik dezelfde problemen als ik veel programma's geopent heb. Zelf heb ik al geprobeerd drivers te update, maar de orginele ati drivers werke niet goed, als ik op start krijg ik te zien dat clp.exe of zoiets dergelijks niet werkt en vraagt of ik dit wil afsluiten. ik heb daarom omega drivers geinstalleerd. maar blijf dezelfde problemen houden.......

AUB help mij ik wil van dit gezeur af

greetz,

ronald

ik had eerst een msi moederbord en een geforce kaart en ik had medion software erop ook staat er op mijn windows cd dat ie van medion is dus misschien staat de oude software van het oude moederbord en video kaart er nog op maar ik kan dit nergens vinden...

hoe warm wordt je pc
en je bedoeld denk CLI.exe
heb je netframework wel geinstalleerd?
nodig voor ati catalyst control center

volgens mij klopt het dat het cli.exe was maar weet niet zeker omdat ik nu die omega drivers heb

me pc crashte nu weer....

cpu is ronde de 47 grade
en moederbord rond de 30

toen ik op startte stond er Het systeem is hersteld van een ernstige fout.

Technische gegevens:
C:\DOCUME~1\EIGENA~1.HUL\LOCALS~1\Temp\WERc048.dir00\Mini111605-18.dmp
C:\DOCUME~1\EIGENA~1.HUL\LOCALS~1\Temp\WERc048.dir00\sysdata.xml

Dus als ik het snap heb je in een Medion een ander moederbord en graphische kaart gezet,en op je harde schijf nog de Xp installatie!!!??
Dit gaat niet lukken,je zal dan XP opnieuw moeten installeren i.v.m veranderde hardware.
Ben je ook van al je problemen af.

EN nog vanharte Welkom op Helpmij

Die twee bestandjes gebruikt windows om een verslagje in op te slaan van ernstige fouten... je kunt ze openen met "kladblok"... maar ze hebben niets met de fout te maken...

De echte oorzaak ligt vaak in het geheugen [Ram defect], de harddrive, zelfs de kabel naar de harddisk, of nieuwe driver nodig voor je chipset, maar het kan evenzo iets anders zijn. Als je een "bluescreen" krijgt, moet je even noteren wat daar op staat. Krijg je geen prachtig blauw scherm dan staat je PC op automatisch opnieuw opstarten bij ernstige fout. Dit kun je bij "systeem", geavanceerd, even uitschakelen. De informatie op het blauwe scherm kan je dichter naar de fout brengen...

Geplaatst door ErpCity
Die twee bestandjes gebruikt windows om een verslagje in op te slaan van ernstige fouten... je kunt ze openen met "kladblok"... maar ze hebben niets met de fout te maken...

De echte oorzaak ligt vaak in het geheugen [Ram defect], de harddrive, zelfs de kabel naar de harddisk, of nieuwe driver nodig voor je chipset, maar het kan evenzo iets anders zijn. Als je een "bluescreen" krijgt, moet je even noteren wat daar op staat. Krijg je geen prachtig blauw scherm dan staat je PC op automatisch opnieuw opstarten bij ernstige fout. Dit kun je bij "systeem", geavanceerd, even uitschakelen. De informatie op het blauwe scherm kan je dichter naar de fout brengen...

De Tread eerst goed LEZEN!
Andere hardware/MEDION

Bandit heeft gelijk... nu ik het verhaal goed lees... je hebt de fatal error inderdaad te danken aan het feit dat die ouwe .ini [opstart] bestanden zich een slag in de rondte zoeken op jouw moederboard naar hun ouwe vriendjes... en niks vinden..

Dit gaat inever nooit werken... format c: en alles opnieuw erop is de enige remedie.....

Triest nieuws....

ik heb nu me oude videokaart geinstalleerd en de nieuwe terug gestuurd. voor als nog geen problemen

als ik mijn nieuw videokaart weer terug krijg en deze problemen komen trg dan post ik wil weer op dit forum.

Bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan