server 2008 + nx6125 help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassyb

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
8
hallo allemaal ik heb een dringende vraag:
ik heb een nx6125 laptopje hier waar ik en servertj voor eige gebruik op wil draaien maar nu heb ik 1 probleem namelijk:
ik kan geen gebruik maken van het draadloos netwerk omdat ik daar een driver voor nodig heb.
nu is dus mijn probleem bij hp kan ik die niet vinden en op internet lukt het me ook niet echt.

weet mis iemand een linkje of download voor mij?

ps ik wil niet zo een website waarj een zoekdriver hebt waarje uiteindelijk voor moet betalen

bedankt alvast

gr,
BasB
 
voor vista en xp zijn er wel drivers natuurlijk maar voor server 2008 niet te vinde
 
Nou word een draadloos netwerk niet heel erg vaak gebruikt bij servers dus het is logisch dat je geen draadloze netwerkkaart drivers vind voor server 2008.

Maar had je de vista drivers al geprobeerd?
 
gepobeert ja werkt nee en eigenlijk niet want je kan server 2008 ook gewoon als normale os gebruiken niet alleen als server role
iemand een idee watk dan zou moeten doen? aangezien ik geen kabel naar menede kan legge
 
Probeer wel even een spellingscontrole te gebruiken, het leest namelijk heel lastig wat je tikt.

Maar 2008 is te gebruiken als werkstation OS alleen is het daar in het beginsel nooit voor bedoeld waardoor fabrikanten van Werkstation hardware niet snel drivers voor 2008 zullen maken.

Maar ik vind op het internet dat je een broadcom chipset hebt als wlan. Heb je voor ons het exacte type nummer?
 
uhm sorry ik begrijp het niet helemaal.
het gaat om de

hp compaq nx6125 laptop met ingebouwde wifi
 
aangezien ik maar weinig antwoord krijg zal ik maar een alternatief nemen misschien ook handing voor mensen met het zelfde soort probleem:

os installeren die wel je drivers ondersteunt en dan een virtual pc gebruiken en daar je server op draaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan