Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom snap ik de vraag niet goed!Incomputing, Een loader is het onderdeel van eenbesturingssysteem die verantwoordelijk is voor een van de belangrijkste fasen in het proces van het opstarten van een programma, het laden van programma's, dat wil zeggen, het opstarten van programma's door het lezen van de inhoud van uitvoerbare bestanden (executables- Bestanden met programma tekst) in het geheugen, dan is het uitvoeren van andere vereiste voorbereidende taken, na afloop waarvan de programmacode is eindelijk toegestaan te lopen en is begonnen toen het besturingssysteem overgaat naar de geladen programmacode.
Wat bedoel je met een loader op het internet staan en maar als ik de loader opstart laad hij niks?
Daarom snap ik de vraag niet goed!
Mvg
Defietser
Heb je reeds uw vraag gesteld op het forum van zikle of even contact opnemen met zikle of het eventueel mogelijk is om spellen op uw site te plaatsen. Want verder kan ik U niet helpen het is ook zo een website waar je zonder kennis van html en css een website kan bouwen . Hetgeen hen alleen intereseerd is een mogelijkheid om zoveel mogelijk email adressen te bekomen om reklame te zenden en of te tonen op uw website.
Mvg
Defietser
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.