Server en loader koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hoi allemaal

ik heb op mijn computer een server staan
ik heb op het internet een loader staan

maar als ik de loader opstart laad hij niks
moet ik nu de server aan de laoder koppelen??

Wat bedoel je met een loader op het internet staan en maar als ik de loader opstart laad hij niks?
Incomputing, Een loader is het onderdeel van eenbesturingssysteem die verantwoordelijk is voor een van de belangrijkste fasen in het proces van het opstarten van een programma, het laden van programma's, dat wil zeggen, het opstarten van programma's door het lezen van de inhoud van uitvoerbare bestanden (executables- Bestanden met programma tekst) in het geheugen, dan is het uitvoeren van andere vereiste voorbereidende taken, na afloop waarvan de programmacode is eindelijk toegestaan te lopen en is begonnen toen het besturingssysteem overgaat naar de geladen programmacode.
Daarom snap ik de vraag niet goed!
Mvg
Defietser

Wat bedoel je met een loader op het internet staan en maar als ik de loader opstart laad hij niks?

Daarom snap ik de vraag niet goed!
Mvg
Defietser

het is een shockwave laoder maar als ik die opstart dan blijfd het balkje bij nul! hij laad dus niks

ik heb de loader op zikle gezet!

als ik de server opstart en dan de laoder
dan zou het spel het tog moeten doen

Heb je reeds uw vraag gesteld op het forum van zikle of even contact opnemen met zikle of het eventueel mogelijk is om spellen op uw site te plaatsen. Want verder kan ik U niet helpen het is ook zo een website waar je zonder kennis van html en css een website kan bouwen . Hetgeen hen alleen intereseerd is een mogelijkheid om zoveel mogelijk email adressen te bekomen om reklame te zenden en of te tonen op uw website.
Mvg
Defietser

Heb je reeds uw vraag gesteld op het forum van zikle of even contact opnemen met zikle of het eventueel mogelijk is om spellen op uw site te plaatsen. Want verder kan ik U niet helpen het is ook zo een website waar je zonder kennis van html en css een website kan bouwen . Hetgeen hen alleen intereseerd is een mogelijkheid om zoveel mogelijk email adressen te bekomen om reklame te zenden en of te tonen op uw website.
Mvg
Defietser

het gaat niet om de site zikle
daar kun je gewoon spellen op zetten

in ieder geval bedankt voor de zovere hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan