Server geeft Internal server error wanneer RewriteRule .* - [R=503,L] word gebruikt

• Onderwerp starter Onderwerp starter IT07
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IT07

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
EDIT: uiteindelijk is domein verhuisd naar een andere host, de huidige host had een te oude Apache versie die deze error veroorzaakte.

Beste,

Helaas loop ik tegen een zeer irriterend probleem op:
de webserver waar ik op aan het werken ben die vertikt het om de R RewriteRule te gebruiken.
Server geeft dan een error: invalid http response code for flag R 503.....

De Apache versie is 2.0.46. ik vermoed dat die oude versie de error veroorzaakt.
Ik heb de host gebeld maar die kunnen niks beloven over wanneer Apache ge-update zal worden.

Kunnen jullie mij eventueel een SEO friendly alternatief bieden op de massale 503 redirect.
(de server waar ik aan werk moet down for maintenance)

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Welke webhosting provider heb je? Heb je shared hosting? Dan zou het gewoon moeten werken!

Hosting2Go is de provider, het draait op vhosts vermoed ik

Ik zou ze gewoon even bellen, het is niet jouw zaak om hun probleem op te lossen. Jij verwacht gewoon een goed werkende service.

dat heb ik dus gedaan, ze zeggen dat ze het zullen overleggen om Apache te updaten en daarbij vertelde ze dat ik niet hoefde te verwachten dat het binnenkort zou gebeuren.....

Je moet zeggen dat het niet werkt (niet dat ze het moeten updaten) en het anders wilt opzeggen.

ok dan zal ik dat doen, bedankt voor de tips. ik zal dan ook gelijk als ik resultaat heb het hier posten

ik heb de host verteld dat als ze binnenkort niet iets er aan doen dat ik naar een andere provider ga.
dat boeide ze volgens mij helemaal niets dus ik heb dan ook werkelijk het domein verhuisd naar een andere provider.
bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan