Server ledigt bestanden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik heb een hosting met PHP ondersteuning. Twee van de scripts slaan data op in txt-bestanden. Het gaat om de counter en om de poll. Blijkt nu dat de laatste dagen deze txt bestanden leeg zijn. Het gaat dus enkel om de bestanden die regelmatig van inhoud veranderen (door bijvoorbeeld voor de pol te stemmen). Andere bestanden (oa configuratiebestanden) met CHMOD 666 of 777 blijven ongewijzigd. De scripts en de tekstbestanden zijn juist. Want het lukt immers wel enkele uren. Af en toe geeft SmartFTP aan dat de server vol zit als ik een pagina wil updaten. Maar als ik dat ga controleren is maar 44% van de webruimte ingenomen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ligt het misschien aan het dataverkeer per dag, als met zoiets al wordt rekening gehouden? Het zou me sterk verbazen...

Heb je dan een verkeerslimiet per dag of niet, het is best wel mogelijk wat je zegt namelijk, niet dat dit de hoofdreden zou zijn hoor.

Er staat niets daarover vermeld bij de hosting-provider. En het probleem ivm problemen met dataverkeer doen zich niet voor bij http.... Enkel bij ftp en misschien dus ook bij het opslaan van gegevens mbv PHP scripts.

Maar bij http heb je toch geen upload neem ik aan, voor de rest zou ik eerder denken dat je ftp prog van slag is, mischien kun je het proberen met een ander dan weet je dat zeker.

Hoe verklaar je dan dat databestanden leeg zijn als ze door een php-script op de server in principe een lijntje data moeten bij krijgen?

Ja inderdaad, ik dacht niet goed genoeg na, ik heb geen verklaring.

Ik vermoed toch dat er iets als een dagelijkse limiet moet bestaan. Ik was de periode van het probleem veel aan het uploaden...

Weet je je limietsgrens of niet, dan kun je meestal wel op de site van de provider kijken hoeveel je verbruikt heb en dan zie je het snel genoeg.

Er staat enkel "Bandbreedte verbruik: fair gebruik"

Ik heb hen gemaild. Als er limieten zijn dan weet ik die in het vervolg....

ja meer kun je dan niet doen, ik kan precies opvragen hoeveel ik verbruikt heb in een bepaalde periode.
Ideaal moet ik zeggen, nou heb ik een onbeperkt limiet dus maak ik me niet zo druk.

Doet alles nu weer normaal of niet, dat wou ik vragen?

Alles doet het weer. Ik wacht nu nog op een mail van de hosting. Ik wil je gerust de link geven als je geïnteresseerd bent.

Leuke site, ik ben er nog niet helemaal achter wat voor stichting jullie zijn, als het een stichting is.
Het ziet er wel er leuk uit, leuk opgezet en dan bedoel ik niet alleen de site maar ook de evernementen en dingen die jullie doen voor alle.

Helaas doet het fotoalbum het niet helemaal, DEZE link zou mij naar kamp fotos moeten brengen maar er gebeurdt op een lege pagina met keuze scherm na eigenlijk helemaal niets.

Grtjs jjw

:D Dat komt omdat er nog geen foto's staan, maar die komen wel.

Ben enkele jaartjes terug begonnen als amateur. Ben het nog steeds, maar het ziet er al iets beter uit... ;) The Rookie in me endures!

Nou als je hem helemaal zelf gemaatk hebt, petje af dan hoor, ziet er erg keurig uit, lang niet slecht.
Ik heb het ooit eens een blauwe maandag geprobeerd, leuk werk, niet al te moeilijk maar had geen onderwerp en geen doel en dan kom je er niet.

:o

Weet je wat het probleem was? Ze hadden iets teveel backups op hun server laten staan. HD te vol... Had niets met maximale upload te maken. Stom van een 'betrouwbare' hosting voor jeugdorganisaties...

Nou dat kun je wel zeggen dan, dat zou toch niet mogen gebeuren, mar goed mensen zijn en blijven mensen, we doen allemaal wel eens iets niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan