Server monitor tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan1987

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Ik ben op zoek naar een simpel programmatje zodat ik in 1 oogopslag kan zien wat er allemaal met de windows2003 server gebeurt. Ik zou graag de tempratuur van de CPU willen zien De vrije ruimte op de hardeschijven. Gebruikt werk geheugen Aantal processen die actief zijn. Ik weet niet of dit soort programma's bestaan in de vorm van freeware. Als iemand zoiets heeft of weet te vinden laat het dan even weten.

taakbeheer al eens bekeken ??

jha maar ik zoek eigenlijk toch iets uitgebrijder als taakbeheer iets wat ik op afstand kan zien zonder RDP te starten. op een soort van website

ik krijg dit programma helaas niet aan de gang op 1 of andere manier krijg ik niets te zien. mijn server valt onder desktop. heb je misschien een stap voor stap handleiding van dit programma

ik ga dit van het weekend proberen en dan laat ik wel horen hoe het gelopen is

het wil niet lukken. het eerste stuk wil nog lukken maar als ik de handleiding voor CPU & Memory Monitors for non-SNMP Devices pak loop ik vast bij het punt waar ik pasworden in moet stellen. Ik geef hier mijn administrator als user op en het paswoord wat erbij hoord. Ik krijg de volgende melding bij tets: SNMP: Failed WMI: Failed. Wat doe ik nu verkeerd wat zie ik over het hoofd

helaas werkt dit ook niet. Ik ga van het weekend mn server opnieuw installeren en kijken of het dan wel wil lukken. Zo niet ga ik toch een ander programma zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan