Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
254
Goeiemiddag, ik heb dus een opdracht van een school gekregen

Wij hebben 3 computers, een daarvan is de server en 2 andere zijn de computers die op de server draaien...

Ik moet dus nu op de server kunnen instellen dat de 2 computers dezelfde bureablad achtergrond hebben en dat die niet te wijzigen/verwijderen is, Dat moet ik doen vanuit de server computer...

Waar moet ik op klikken om dit te kunnen wijzigen?
 
Je zegt het goed. Jij hebt een opdracht gekregen van school en niet wij ;)

Neem dit eens door:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/278800-Huiswerkvragen

Op Helpmij kunnen wij jou wel verder helpen maar ga allereerst zelf wat proberen en geef ook aan wat je geprobeerd hebt. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je deze opdracht zomaar krijgt zonder enige vorm van les of leerstof.
 
Ja maar deze opdracht is een bonus opdracht en me mentor is momenteel bezig, en ik krijg bossebollen als ik deze voor 3uur afkrijg:thumb:

Aub help me deze keer
 
We moeten je opdracht maken en je gaat ook nog lopen drammen?

Ik kan je 1 ding verklappen en wat jij zoekt zit in het ntuser bestand. Je hebt nog 50 minuten om daar op te googelen en daar info over te vinden.
 
Ik kan ntuser echt niet vinden maat, help me aub met het doenvan dit bonus opdracht

En jullie hoefen geen kritiek te leveren dat dit huiswerk is, dit is gewoon een extra opdracht waarbij ik hulp bij mog krijgen
 
Je kan het niet vinden omdat het een verborgen bestand is.

Nog 20 minuten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan