Serverfilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

RalphP

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
Hallo Allemaal,

Wij hebben een formulier waar men kan filteren op een routecode van een chauffeur.
Hierna worden alleen de gegevens van de betreffende routecode op het scherm weergegeven. Normaal bij het afsluiten van het formulier is de serverfilter LEEG, zodat bij de volgende selectie (filter) de gegevens van de nieuw gekozen routecode op het scherm verschijnen. Regelmatig is de serverflier niet LEEG met als gevolg dat de volgende selectie ALTIJD de gegevens van de routecode van de serverfilter geeft.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat bij het sluiten van het formulier de serverfilter leeggemaakt wordt.

Bijvoorbaat dank.

RalphP

Beste Snb,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb een formulier waar vooraf dmv een parameter een routecode opgegeven kan worden.
Als de routecode is ingetoets worden de gegevens van die routecode weergegeven op het formulier. Normaal gesproken gaat het bij iedere nieuwe routecode goed. Alleen blijft soms de laatst opgegeven routecode staan in de serverfilter bij de eigenschappen van het formulier (hoe dat komt weet ik nog niet). Dit heeft tot gevolg dat ondanks een nieuwe routecode als parameter wordt meegegeven, de routecode van de serverfilter als filter wordt gebruikt, wat niet de bedoeling is. Open ik het formulier en ga vervolgens naar eigenschappen, dan maak ik de serverfilter leeg ofwel haal de routecode weg, dan gaat het weer goed. Ik heb al geprobeerd bij eigenschappen bij het openen van het formulier Forms!FilterRouteKlantgegevens.ServerFilter = " " te gebruiken, maar dat zorgt erniet voor dat de serverfilter leeg wordt gemaakt.
Mijn vraag is concreet, hoe ik bij de eigenschappen dmv een gebeurtenis bijv. bij het openen van het formulier dec serverfilter leeg krijg.

Bijvoorbaat dank.

Mvgr,
RalphP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan