Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees een hoop vragen in je posthistorie over servers, en blijkbaar vind je het interessant om je erin te verdiepen. Maar hoe kom je er toch op dat je voor elke 10 mensen (leden?) een server nodig hebt?Ik heb begrepen dat je voor elke 10 mensen één server nodig hebt. Stel je voor dat ik een bedrijf heb als youtube(allen youtube geen andere onzin), hoeveel mensen zou ik dan nodig hebben?
Sorry, ik bedoelde, per 10 bezoekers heb je één server nodig, heb ik begrepen. Dus hoeveel mensen zou je dan nodig hebben voor een website zoals youtube?Ik lees een hoop vragen in je posthistorie over servers, en blijkbaar vind je het interessant om je erin te verdiepen. Maar hoe kom je er toch op dat je voor elke 10 mensen (leden?) een server nodig hebt?
Er is geen maatstaf om zoiets te bepalen! Het ligt er aan wat je opslaat, de activiteiten die er per gebruiker gebeuren, hoe de server geconfigureerd is, wat de hardware is en wat de capaciteiten zijn.
In het geval van YouTube (wat eigendom is van Google) zitten er complete datacenters achter om alle video's op te slaan. Dit is niet in één klap te overtreffen.
Wat is je precies vraag en je exacte doel? Of is het gewoon puur kennis zoeken door met wat vragen het gebied af te tasten?
Misschien is het beter om mijn post door te lezen in plaats van je vraag opnieuw te stellen.
Het ligt eraan wat de mensen voor content uploaden. De ene uploadt niks, de andere regelmatig een vakantievideo en weer iemand anders elke dag en vlog van 20 minuten.
Zorg dus voor voldoende capaciteit en schaalbaarheid.
Vanwaar deze vraag eigenlijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.