service diagnostics policy

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
ik krijg regelmatig dat de verbinding van internet wegvalt: verbindingsproblemen vaststellen en dan krijg ik de service diagnostics policy werkt niet. hoe kan ik dit oplossen??

Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat je draadloos netwerk hebt maar verder heb ik geen idee? Zo te zien aan het aantal reacties hebben anderen dat ook niet.

Je zal toch je vraag wat beter moeten formuleren en wat meer info geven om een gericht antwoord te krijgen.
b.v. hoe zit je netwerk in elkaar (modem,router,merk,type) laptop,desktop,besturingssysteem etc.
Vandaar dat blijkbaar nog niemand heeft gereageerd.

Sorry voor de late reactie (het warme weer hè)
Kijk bij "services.msc" of die service op automatisch staat.
Het kan ook zijn dat je een ander softwareprogramma (soms bijgeleverd bij de router) als standaard probleemoplosser hebt ingesteld.

Bedankt voor je antwoord.
Maar, waar kan ik services.msc vinden en waar kan ik zien of er een ander softwareprogramma (soms bijgeleverd bij de router) als standaard probleemoplosser is ingesteld. Ik heb een telfort modem.(Zyxel)

typ in het zoekvak
services.msc
enter
of Windowstoets + R
enter
Als je alleen een modem hebt van Telfort dan is dat niet van toepassing alhoewel tegenwoordig sommige providers soms ook een probleemoplossing op een bijgeleverde installatieschijf/cd plaatsen maar die wordt dan ook via de schijf/cd opgestart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan