Service pack 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo wie kan mij helpen ik heb Windows 7 Ultimate 32 Bit en kan geen SP 1 Downloaden nu wil ik hem handmatig downloaden en ga ik naar Microsoft downloads, en krijg ik als ik op downloaden klik een lijst met mogelijk heden maar welke moet aan vinken voor de goede voor mijn PC

hier klikken.
Op Downoad klikken
In het keuzemenu (gebruik de schuifbalk aan de rechterkant om naar beneden te gaan)
Vink aan: windows6.1-KB976932-X86.exe
Klik Next

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, ik heb hem gedownload en wil hem installeren maar hij geeft aan dat hij niet compatibel is want hij is voor Vista, wat kan ik doen om hem of een ander te installeren ?

Dat lijkt me toch wel heel sterk: De geopende pagina geeft toch duidelijk W7 en W2008 R2, niet Vista weer.

Start mijn instructie eens geheel opnieuw, want ik krijg wel degelijk Servicepack 1 voor W7 32-bit als ik doe wat in de posting staat.
Mogelijk had je de verkeerde download gestart vanuit Verkenner; de te starten download moet echt windows6.1-KB976932-X86.exe zijn.

Tijs.

Nee er staat niet in Systeem dat SP 1 er in zit, maar kan het niet zi zijn dat ik heb hem op een USB stick staan en van daar uit geopend, dat je hem eerst bij je downloads moet zetten en van daar uit moet installeren ?

Maakt niet uit waar dat 'ie staat. Waar ik om vroeg is of het wel inderdaad windows6.1-KB976932-X86.exe is, want Windows 6.1 = Windows 7, Windows 6.0 = Vista...

Tijs.

Download windows6.1-KB976932-X86.exe vanaf die W7 computer. Installeer het gedownloade bestand van daaruit, dan.
Ik ben ervan overtuigd dat je ergens een fout maakt, vandaar.

Tijs.

windows 6.1 kb97696931-x64.exe
Dat is nogal wat anders dan de
windows6.1-KB976932-X86.exe
waar ik het de hele tijd over heb!

Tijs.

Lol, die update bestaat niet en dus ook niet voor een windows 7 64bit maar een SP1 32 bit wel........

Ja ik heb deze fout zelf gemaakt er stonden er 2 op mijn downloads en heb de verkeerd op mijn stick gezet, dus nu ga ik het weer proberen.

Ik heb het geprobeerd maar het lukt, hij mist wat om dat te doen, ik denk dat dit komt door het volgende, ik heb er een nieuwe HD er in gezet en kreeg deze DVD er bij met W 7 Utimate en hem geïnstalleerd hij geeft wel dat hij geactiveerd is dus ik denk dat hij dan wel goed is maar blijkbaar toch niet hij is van den Spike productions, nu denk dat ze maar een originele W7 moet halen en kan ik deze er dan gewoon over zetten of moet ik hem eerst formateren, of jij nog een andere optie weten om dit op telossen, want ze wil deze computer echt voor W 7 houden.

Probeer het volgende (natuurlijk op die W7 32-bit computer):
Start -> Zoeken en uitvoeren -> cmd.exe -> Rechtsklik op de gevonden cmd.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
In het dan geopende CMD-venster:
sfc /scannow
Kijk of er, als eindresultaat, integriteitsschendingen werden gevonden en (indien ja) of ze ook verholpen zijn in het proces. Zijn ze niet (helemaal) verholpen, pc herstarten en hetzelfde proces nog 1x opnieuw doen.

Daarna:
Draai Checksur (natuurlijk de juiste versie downloaden en gebruiken, dus (in jouw geval) de Windows 7 32-bits (x86) versie). Misschien krijg je de melding dat je eerst Sp1 moet installeren, in dat geval direct proberen die te installeren.
Dit duurt lang en er wordt een hoop gedownload. Houd daar rekening mee.
Herstart de pc, en doe de Checksur opnieuw. Als het goed is duurt het dan flink korter en wordt er weinig/niets gedownload.
Herstart nog 1x de pc, en probeer dan SP1 te installeren.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan