service pack 2 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
649
ik wil windows update uitvoeren, ik moet alleen nog SP2 downloaden en instaleren, voor ik dit ga doen wil ik eerst aan jullie vragen of het wel verstandig is om dit te doen en of er eventueel programma's niet meer gaan werken e.d.

ik wil dus niet echt voor verassingen komen te staan aangezien mn pc naar behoren werkt.

dank bij voorbaat
 
Laatst bewerkt:
Hier kun je hem volledig downloaden:
Service pack 2 <--klik.
(±258MB)

Bij de 1 werkt het zonder problemen bij een ander niet.
Dit is een kwestie van uitproberen.
Je kunt SP2 via Configuratiescherm>software weer verwijderen.
 
Alleen vroeg/vraag me af wat voor programma's heb je zoal draaien?:

Norton Antivirus is geen probleem. maar als je gaat updaten..
Pas dan op dat je er geen USB-stick er in hebt zitten.
 
nee heb geen norton en geen usb stick.
gewoon windowsprogramma's en games...
 
Als je spII installeerd moet je zorgen dat je firewall en je virusscan goed staat, omdat je tijdens het installeren daar een vraag over krijg en wat je moet beantwoorden.
 
Geplaatst door humpe
Als je spII installeerd moet je zorgen dat je firewall en je virusscan goed staat, omdat je tijdens het installeren daar een vraag over krijg en wat je moet beantwoorden.

Staan die niet altijd goed ? :eek:
 
brede opmerking

eh niet om flauw te doen maar .....Als je spII installeerd moet je zorgen dat je firewall en je virusscan goed staat...... is wel lekker breed , je kunt de vraag ook negeren en later aanpassen , heb t op verschillende sytemen met even zoveel aan verschillende antiviri en firewalls gedaan , geen problemen , enigste die erg vervelend doet is zone alarm beter eerst deze te deinstalleren vooral in samne werking met een chello account
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan