Service pack 2 wordt niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raymond K

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
69
Sinds een aantal dagen heb ik Windows XP opnieuw geinstallerd op mijn pc omdat deze eerder vastgelopen was. Bij het opstarten ontvang ik het bericht dat deze versie van Windows XP een verouderde versie is. Gevraagd wordt om gebruik te maken van Windows update. Een aantal updates zijn inmiddels geinstalleerd. Nu wordt gevraagd of ik service pack 2 wil installeren. Na installatie krijg ik de mededeling "failed". het betreft een error-melding : error code 0x800703e7. Wat moet ik doen om service pack 2 te installeren zonder dat ik foutmeldingen als deze krijg (doordat ik geen security updates zoals deze installeer wordt ik steeds herinnerd dat ik deze toch moet installeren).
 
Niet legale versie van XP.

Patrickt,is dit een vraag of is dit een opmerking.
Als het een opmerking is dan heeft topic starter daar niks aan.
Dan is deze regel ook zinloos.
denk in het vervolg even na als je iets typt dit kun je namelijkop vele manieren uitleggen.
Puppie
Moderator.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok... ik krijg tijdens installatie de vogende melding:" Setup kan de Windows XP-bestanden niet bijwerken omdat de taal van uw systeem anders is dan de taal van de update." Ik heb de engelse versie van Windows XP op de pc staan. Kun je mij een engelse versie/link sturen om deze foutmelding te verhelpen?
 
Met de engelse versie van Service Pack 2 is het probleem opgelost! Bedankt voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan