Service pack 3 probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry91

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hoi,

Ik zit met een probleem, ik krijg via windows automatisch update service pack 3 binnen dus ik ga hem installeren maar na een tijdje blijft hij hangen bij het punt
Processen uitvoeren na de installatie.:(
Dan doet hij niets meer (heb hem zelfs een nacht aanlaten staan omdat ik dacht dat het lang ging duren zonder resultaat).
Nu heb ik al via google gezocht maar kom er nog steeds niet achter hoe dat komt.
We hebben 2 pc's op de ene ging het vlekeloos maar op deze blijft hij steeds hangen heb het al 4x geprobeert en dan sluit ik de pc af en dan gaat hij alles weer terug zetten naar de oude situatie.
Ook heb ik gehoord dat het met AMD te maken had maar ik heb gewoon Intel pentium D.
Ook heb ik al geprobeerd de service pack gewoon via microsoft te downloaden en dan te installeren maar weer blijft hij hangen:(

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft:confused:
Alvast bedankt!!:thumb:

Hoi,

Het klopt dat er erg veel problemen met service pack 2 zijn.
Vooral met AMD maar, met HP heb je ook wel eens problemen.

Verder zou het verstandig zijn om gewoon nog even service pack 2 te houden van die functioneert verder goed.

Ik zou liever service pack 3 willen ze zeggen dat er dan minder problemen komen en microsoft geeft het niet voor niks uit.
Het gaat er hier overuit dat ik dat probleem met de instalatie opgelost wil hebben. ;)

Laatst bewerkt:
Je kunt het eens proberen door niet via autom. updates te doen maar handmatig.
Op de site van Microsoft kun je hier normaal het bestand downloaden. (momenteel is deze niet bereikbaar door een storing in een van de datacentra van de Amsterdam Internet Exchange).
Zie: http://www.nu.nl

Ja ik heb al eens via de microsoft site geprobeert maar het probleem blijft gewoon:(

Niemand???

Laatst bewerkt:
Zou het liggen dat antivirus aanstaat ofzo?
Hoe kan ik alle programma's afsluiten die actief zijn op de achtergrond(dus niet zichtbaar).

Zet alles eens uit. Ik bedoel:

Windows Live Messenger, Antivirus, spyware prg's,...

Probeer dan nog eens.

PS. Als er na 3 uur nog niets vooruitgang is wil het zeggen dat hij niet wil verder gaan hoor:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan