Service Pack 3, Toegang Geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

Wilde Service Pack 3 gaan installeren maar kreeg de foutmelding: toegang geweigerd.
Deze foutmelding kwam nadat ik via windows update Service Pack 3 binnenkreeg.

Ik heb daarna Service Pack 3 gedownload en geprobeerd te installeren waarbij ik de firewall en antivir tijdelijk had uitgeschakeld (dit n.a.v. een tip die ik ergens had gelezen). Ook hier hetzelfde resultaat halverwege de installatie: toegang geweigerd.

Nu kwam ik deze site tegen met een eventuele oplossing:

http://www.askvg.com/windows-xp-service-pack-3-sp3-setup-error-access-is-denied/

Mijn vraag is: is dit een goede oplossing?

Ik heb XP Nederlandse versie.

Alvast bedankt:thumb:

Weet je zeker dat je een legale windows xp versie hebt?
Ik weet niet of die site zo betrouwbaar is...Ik zou het niet doen..
Misschien een optie om service pack 3 te downloaden op een andere pc en vervolgens deze op te slaan op usb-stick en op je eigen pc te installeren!

Weet je zeker dat je een legale windows xp versie hebt?
Ik weet niet of die site zo betrouwbaar is...Ik zou het niet doen..
Misschien een optie om service pack 3 te downloaden op een andere pc en vervolgens deze op te slaan op usb-stick en op je eigen pc te installeren!

De versie is legaal. Ik heb het servicepack al gedownload en geprobeerd te installeren, dit lukte dus niet!

Misschien heb je hier wat aan?

Bovenstaande link is niet geheel correct (staat 2x http:// in).

Deze doet het wel én lijkt inderdaad tips te geven die van toepassing lijken op het genoemde probleem. Dit is de link die Chico bedoeld had, klaarblijkelijk.

Tijs.

Yes, thats it..;)

Hopelijk heeft ie er wat aan..

Op mijn werk heb ik met dezelfde informatie een 'half gelukte' SP3 installatie weer vlot kunnen trekken 2 maanden geleden.

De vermelde link maakt dus, ook naar mijn inzicht, een goede kans van slagen voor de topic-starter.

Tijs.

Inmiddels een paar uur verder. Ik heb methode 3 gevolgd die staat in de link van Microsoft. Register aangepast en daarna SP3 geïnstalleerd.

Ditmaal werd de installatie niet afgebroken. Zo te zien doet alles het goed (ook de internetverbinding).

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en de berichten. :thumb::thumb::thumb:

:D

vertaling?

Ik heb ook last van bovenstaand probleem, maar zou iemand methode 3 voor mij kunnen vertalen in het Nederlands. Ik ben nogal huiverig om zelf met het register te gaan zitten klooien namelijk :o.

Alvast bedankt voor de moeite!

Grtz.

Hmmz, het is wel een beetje topic stelen, maar vooruit.
Kijk eens rechts op die pagina, daar zie staan
'Article Translations' Zet die op nederlands (dutch) en klik op het pijltje ernaast....de hele pagina is dan in het nederlands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan