service pack 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
ik wil vandaag windows update doen en er staat dat ik service pack 3 kan downloaden/installeren. Ik doe dat en het installatie process begint, maar halverwege stopt het er mee en gaat hij alles weer ongedaan maken. na deze ongedaanmaking krijg ik het volgende bericht: http://img119.imageshack.us/img119/4756/sp3vs9.jpg

kan iemand me helpen aub?

mgv,

Frank Bartels

sp3 problemen

Ik heb zelf ook zo'n probleem en ik denk dat dit aan service pack 3 ligt
Ik heb al mijn problemen al eens gezien (gegoogled) maar ik heb nog geen combinatie ervan gezien en een passend antwoord hierop gevonden. Dit zijn mijn symptomen:

De installatie sp3:
Halverwege sloeg mijn pc af

sindsdien:
Bij het opstarten freezed mijn beeldscherm, blijft zwart, krijg een blue screen over het feit dat er software niet goed is geinstalleerd en dat ik het moet proberen te deinstalleren (maar volgens mijn pc draai ik nogsteeds sp2) met de bijbehorende code, soms zoekt hij naar een diskette station A: (die ik niet heb) en zegt dat de muis en toetsenbord niet gedetecteerd zijn en piept, of ik kan me wel aanmelden maar bij het opstarten van internet explorer slaat mijn pc af en soms (zoals nu dus) heb ik geluk en start normaal op.

Ik weet nog steeds niet hoe ik dit op moet lossen
Ik heb veel mensen met problemen met sp3 gezien die allemaal zeggen dat sp3
kwalitatief uitdermate teleurstellend is en net als vista het afraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan