Service Pack 4 voor Windows 2000 beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtually

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
De donderdag gepubliceerde software gaat gepaard met een indrukwekkende lijst( http://support.microsoft.com/?kbid=327194 ) problemen die hiermee tot het verleden moeten behoren. Deze is onderverdeeld in een aantal categorieën. Van de in totaal 668 problemen vallen er 93 onder het kopje 'veiligheid'.

Een bètaversie van Service Pack 4 was al sinds oktober vorig jaar beschikbaar. Bij de presentatie van Windows 2000 begin 2000 repte Bill Gates van het meest betrouwbare besturingssysteem in de geschiedenis van Microsoft.

Kort daarna maakte een belangrijke ontwikkelaar van het softwarebedrijf echter bekend dat het systeem meer dan 63.000 fouten zou bevatten. Het eerste service pack werd in juli 2000 beschikbaar gesteld. Inclusief nummer 4 zijn inmiddels vele honderden fouten hersteld.

Het laatste service pack is 129 MB groot en is te downloaden (.exe) vanaf de site van Microsoft. Een Nederlandse versie is - voor zover bekend - nog niet beschikbaar.
[bron webwereld]

link M$ http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/servicepacks/sp4/default.asp

Groetjes

zag net dat dit topic al elders was gestart

Laatst bewerkt:
service pack 4

Microsoft heeft Service Pack 4 voor Windows 2000 released, die alle updates en patches bevat sinds het verschijnen van Service Pack 3 vorig jaar juli. Ook heeft Microsoft de End User License Agreement aangepast voor Windows 2000. De licentie legt nu duidelijker een aantal van de rapporteer functies van het O.S. uit. SP4 bevat geen nieuwe features en is bedoeld voor gebruikers die niet regelmatig hun systeem updaten. Service Pack 4 voor Windows 2000.

[bron security.nl]

Aangezien er geen nieuwe features bijzitten, wacht ik met het installeren er van, want je weet het maar nooit met M$ plus er is nog geen NL-versie van SP-4

Zijn er trouwens al mensen die hem geïnstalleerd hebben.

Ik zal hem wel even installeren nu.. tenminste als hij daadwerkelijk bij Winodws update te downloaden is.

edit :

Jammer, niet in het Nederlands.

Re: SP4 NL

Geplaatst door frans.hofman
Is het een aanrader ? Heb al SP3 geinstalleerd
ik had sp2...sp3 beviel niet
geen problemen met sp4...je merkt er nix van :D

SP4

Wat doe je dan ? Eerst Sp3 verwijderen en daarna SP4 installeren of gewoon SP4 iover SP3 ? Groeten

Er gewoon overheen. De volgende keren hoef je niet eerst de oudere te installeren, alleen SP4 is dan voldoende.

Ben hem nu aan het installeren, laat straks m'n mening wel even weten.. merk waarschijnlijk geen verschil tussen 3 en 4 maar goed.

ff vraagje ik heb win2k er nog maar net op en zonder oudere service packs en om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel zin om vier service packs te downloaden om wat bugs te fixen. Is alleen service pack 4 installeren voldoende? (dat de bugs van 1 , 2 en 3 dan ook worden gefixd)

Geplaatst door Tiborv
Er gewoon overheen. De volgende keren hoef je niet eerst de oudere te installeren, alleen SP4 is dan voldoende.

Ja dus..

Ik ben nog niks vreemds tegen gekomen. Heb nu al een aantal pc's op mijn werk naar sp4 gebracht en nog steeds geen klachten gehoord

Oossie> ik heb sp4 sinds de eerste dag van 'release' (engels) en het loopt prima.

Bedankt voor het antwoord, ga hem ook maar instaleren

Groeten Oossie

Dat shceelt weer een heleboel mb's :) Ik download die service pack vanacht wel dan hoor je (het vroegst) morgen afvond of die troep hier goed draait :)

Merk eigenlijk totaal geen verschil.. pc is even snel en stabiel als met SP3..

Geplaatst door caveman

Mooi toch!

Maakt mij verder niks uit hoor.. maar ik zie dan het nut er niet echt van in als je er toch niet iets van merkt. :)

Zal wel voor beveiliging enzo zijn. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan