service pack2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
325
hallo allemaal

Ik moet mijn videokaart(ati-radeon9600) upgraden..
vanwege een aantal spellen,ik krijg een melding daarvoor.
Ik naar de ati-site,daar wordt service-pack2 vereist voor de upgrading.
Maar elke keer als ik dat sp installeer,kan ik geen verbinding met mijn internet krijgen:mad: :mad:
Kheb dus al meerdere malen systeem-herstel moeten doen,om weer te kunnen internetten.
Is er geen andere manier om die kaart te upgraden???

groeten van hobie1:thumb:
 
Hoe heb je sp2 geïnsatlleerd?
Om sp2 succesvol te installeren kan je het beste je virusscanner en firewall even verwijderen en de internetverbinding loskoppelen. Dan sp2 installeren en je internetsecurity. Geef in het beveiligingscentrum (configscherm) aan dat je van eigen software gebruik maakt en schakel dan de windowsfirewall uit als je een eigen firewall hebt.
Sluit je internetverbinding weer aan en het zou moeten werken. Het beste is natuurlijk direct na een verse installatie, maar dat is niet altijd wenselijk.
 
oke dan:thumb:

Ik ga het morgen ff proberen..:thumb:
 
Als dat niet lukt kan je mss ook eens na de installatie van sp2, je netwerkkaart van apparaatbeheer verwijderen en opnieuw laten detecten door win xp.
Dat wil ook wel eens werken.
Suc6 :thumb:

MVG O'neil
 
Idd, maar wat het probleem denk ik is, is dat op het moment dat sp2 wordt geïnstalleerd met actieve virusscan en firewall, sp2 ruzie krijgt met de firewall die al geïnstalleerd is. Vandaar dat ik ook zei dat het het beste is om de firewall en virusscanner even volledig te verwijderen en dan ook de internetverbinding verbreken.
 
Geplaatst door Sarvo
Idd, maar wat het probleem denk ik is, is dat op het moment dat sp2 wordt geïnstalleerd met actieve virusscan en firewall, sp2 ruzie krijgt met de firewall die al geïnstalleerd is. Vandaar dat ik ook zei dat het het beste is om de firewall en virusscanner even volledig te verwijderen en dan ook de internetverbinding verbreken.

Ja, ik zei ook "als dat niet lukt"
hij kan eerst jouw advies proberen, als dat niet werkt kan ie eventueel mijn tip uitproberen,
hoe meer mogelijke oplossingen, hoe meer kans op DE oplossing ;)

MVG O'neil
 
yes!!!!!!!!

Thanks!! het werkte,ik heb de tip van sarvo genomen en kan weer ongestoord doorgamen jihaaaaa:thumb:

gr van hobie1:thumb:
 
hahahaha

Tjsa het werkte gelijk,anders had ik jou tip uitgeprobeerd.. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan