service packs

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o uit mijn hoofd ken ik hem niet meer maar als ik de 1e letter/cijfers onder ogen krijg weet ik wel of die key gebanned is

Mario, ik heb geen XP, dus als ik een servicepack download, hoef ik helemaal niks in te voeren. Wat moet je nu precies invoeren bij XP?
Je Product ID (begint bij mij met 6704-OEM-), je Product Sleutel (begint met KHFFV-X6MGG-) of iets anders?
Als ik dat weet kan ik de vraagsteller wat makkelijker helpen.

Guus.

Laatst bewerkt:
serv. packs

oke ik heb de code eindelijk: fckgw-

Laatst bewerkt door een moderator:
En kun je nu daarmee die servicepacks downloaden, of bedoel je toch een andere code?

Guus.

serv. packs

ik ga aan de slag daar moet het wel mee lukken, als het niet lukt hoor je het wel. bedankt voor alle info.....:thumb:

Dat is de meest gebruikte key op het internet en daarmee kun je geen service packs mee installeren aangezien deze key op de zwarte lijst van Microsoft staat.

Ik hoop dat je niks extra's betaald hebt voor XP

serv. packs

helemaal niks.....dus wat mij betreft kan ik aan de slag thanks

serv. packs

met het downloaden van die service packs..nou ik de regristratie key hebt moet het toch lukken????

Re: serv. packs

Geplaatst door pasody
met het downloaden van die service packs..nou ik de regristratie key hebt moet het toch lukken????

Nou, nee:p
Die code was in SP1 al geblockt en je kunt ervan uitgaan dat SP2 weer een hele frisse blacklist heeft.
Hoe je dit verder moet/kunt oplossen zul je denk ik zelf moeten uitzoeken gezien de geldende huisregels hier.

Tip: Zoekt een forum waar dit onderwerp gepast is.

Laatst bewerkt:
serv. packs

oke, misschien heb ik wat gemist, maar ik ben maar een leek wat betreft computers. ik wil jullie niet in verwarring brengen. ik probeer alleen maar mijn computer bij te houden. en wat ik niet begrijp daar probeer ik een antwoord voor te vinden...ik wil in ieder geval jullie bedanken voor de antwoorden tot dusver....:)

Nee is ook goed verder, we proberen elkaar zover te helpen als we kunnen, daar is helpmij gelukkig op gebaseerd. :thumb:
Helaas geeft de oplossing van jouw probleem dat je de registratiecode moet veranderen, een methode waar wij je niet bij zullen kunnen helpen.

Re: serv. packs

Geplaatst door pasody
ik zie wel wat er gebeurt...

Kan ik je nu al vertellen. Met deze registratiecode gaat het je niet lukken om sp1 en laat staan sp2 te installeren

Wil je dat wel dien je een legale versie van XP te kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan