ServicePack 1A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo mensen,

Een half jaartje geleden heb ik ServicePack 1 voor XP via CD besteld en vervolgens geinstalleerd.

Het volgende probleem doet zich nu voor ik weet niet meer waar ik de CD besteld heb.

Bij Microsoft is alleen ServicePack 1 op CD verkrijgbaar.
Ik heb in het pc magazine Tips & Tricks gelezen dat ServicePack 1A uit, is daar staat de MediaPlayer uit de 9 serie ook op.

Vraag wie weet hoe de CD kan bestellen.

Je hebt geen snelle internet-verbinding begrijp ik? Want je kan em ook gewoon gratis downloaden hoor.

Geplaatst door hfoppen
misschien makkelijk om gelijk ff de link te geven voor de updates:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Om nou meteen eerst de hele Windows Update door te moeten spitten...

Dit is SP1a die ook te gebruiken is op meerdere pc's zonder snelle internet-verbinding (134 MB):
http://download.microsoft.com/download/8/2/8/828e2216-e87c-4a0e-a056-c83da3e781f2/xpsp1a_nl_x86.exe

De is SP1a voor pc's die direct in contact staan met internet en dus ook een snelle internet-verbinding hebben is te verkrijgen op de Windows Update.

Geplaatst door hfoppen

Zijn er meer van die updates los te downloaden zodat je ze op cd kunt zetten?? ik heb al eens eerder zitten zoeken naar bijv, updates voor win98 maar ook nooit kunnen vinden.

Hier zit alles al in 1 pack. Zo niet weten waarom je ze allemaal los wilt hebben?

Volgens mij is het enige verschil tussen 1 en 1A de Java toepassing.

Hallo Kerels,

Ben ik dan gek of zo, ik heb de hele Windows Update door gespit maar ik kan de bestelling voor 1 A niet vinden. Op CD wel te verstaan. Terwijl ze bij Tips & trucks beweren dat dit op CD staat.
Downen gaat wel, maar niet voor mij i.v.m. trage internet verbinding.

Het gaat me om de nieuwste versie van XP incl. alle beveiligingen en vernieuwingen ik werk nl. met de aller eerste versie van XP en ben bezig om de hele boel om te bouwen naar LONGHORN.

Dit is de reden dat ik de ServicePack op CD wil.
Als je momenteel een XP versie koopt dan is hij in iedergeval al bijgewerkt met ServicePack 1 (verweven op de XP CD) bedoel ik.

het enige verschil tussen SP1 en SP1a is dat er in a geen Java virtual machine zit.

der zit geen media player 9 in SP1a. Dit zou overigens niet eens mogen. ze mogen niet zo maar nieuwe functionaliteiten in SP's stoppen. das bv de reden waarom ze niet in SP4 van 2k gewoon IE 6.0 SP1 hebben gedaan. Maar updates van 5.5.

Dus dat soort dingen zul je nooit in SP's vinden. maar naast dat is het dus beetje overbodig om sp1a te downloaden als je SP1 al hebt :)

Dank jullie wel voor de laatste informatie.

Over SP1A incl. Mediaplayer ben ik dus verkeerd voorgelicht.
Zit niets anders op dan hem te downen van de Update site.
SP1 heb ik overigens wel op CD.

Weet iemand dan misschien ook nog waarom ze in SP1A VirtualMachine hebben weggelaten of liever gezegd er uit hebben gehaald?????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan