servicepack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheltedajax

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
hallo, ik had een vraagje over service pack 2
iemand heeft bij mij service pack 2 en windows xp op 1 cdrom geinstalleer, maar kan ik deze nu ook apart verwijderen???

Wat wil je doen? SP II uit Windows halen of uit de CD-rom?

CD-rom is niet mogelijk, uit Windows wellicht vanuit het configuratiescherm.

ik wil servicepack 2 uit mijn besturingssysteem halen ,maar hij staat niet bij configuratiescherm, windows formatteren weet ik niet hoe dat moet, kan iemand mij dat uitleggen want als ik boot menu start, dan moet ik op return knop drukken, wat is de returnknop\?????????????????????? enter is het niet want dan pakt ie de cdrom niet

Geplaatst door micheltedajax

ik wil dat weg doen omdat gta san andreas het niet doet, en bij een vriend met servicepack 1 wel
ligt daar niet aan ... doet het hier wel op xp met sp2 ...

jah, misschien is die pc van je vriend heel wat sterker of beter onderhouden. laatste videokaartupdates? wat zijn de specificaties van je pc?

ik zou niet weten wat zijn specificaties zijn ,,, maar op welke site kun je updates van videokaarten downloaden?
ik heb een geforce videokaart

vertel eerst eens wat jij hebt van pc???(minimum voor san andreas is(denk ik) 256 ram, geforce 3 or better(64 ram), P4 1,5 ghz. dus als dit niet goed is, kun je het voor de rest wel vergeten. ging SA vroeger op jou pc?(vermoed van niet daar het spel nog maar 5 dagen uit is:p)

hij doet het al, ik heb hem al
toch bedankt voor alle tipss
het bleek aan de cd-rom te liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan