services van Microsoft beheren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErsinM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
4
Hi mijn vraag is hoe zet ik binne komende servesen uit ik vind het een beetje iritant dat microsoft zomaar files in mijn pc files in zet is er een manier om alle binne komende packete te stoppen graag reactie dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ErsinM,

De uitleg welke jij geeft is niet voldoende om op een goede manier antwoord op je vraag te kunnen geven.

Zou je een duidelijke uitleg willen geven over wat precies je vraag is en die niet in één zin is samengevat.
 
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
probeer je vraag beter/begrijpelijker neer te zetten.
Als je iets aan de services wil veranderen kun je terecht op deze site.
Met dit programma kun je dát doen waar je om gevraagd hebt.
Succes.
 
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
probeer je vraag beter/begrijpelijker neer te zetten.
Als je iets aan de services wil veranderen kun je terecht op deze site.
Met dit programma kun je dát doen waar je om gevraagd hebt.
Succes.

hi dankje wel voor de XP-Antispy :D is er ook een manier dat ik via hier dinge kan uit zetten zowel welke namen zijn dat?
7
 
ErsinM,

De uitleg welke jij geeft is niet voldoende om op een goede manier antwoord op je vraag te kunnen geven.

Zou je een duidelijke uitleg willen geven over wat precies je vraag is en die niet in één zin is samengevat.

is er ook een manier dat ik via hier dinge kan uit zetten zowel welke namen zijn dat?
7
 
Ik zie een plaatje van Windows services. Prima. Daar wil je dus dingen gaan uit zetten. Om je verder te kunnen helpen zouden we graag weten wat je computer straks wel, of juist niet, moet doen. Dan kunnen we gericht aangeven wat uit en aan kan.

Als vuistregel mag je er van uitgaan dat Vista/Windows 7 standaard redelijk goed staan ingesteld. Je kunt wel veel gaan verbouwen bij de services (en mogelijk nog op andere plekken), maar mijn ervaring is dat je dan heel vaak tegen problemen aan loopt. Bouwers van software houden namelijk vrijwel nooit rekening met een niet standaard Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan