sessie blijft bewaard in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Op het werk gebruiken we IE 6 om op een bepaalde site in te loggen. Voor meerdere afdelingen heb je meerdere logins.

Alleen is het probleem dat als je eenmaal met een belaapde loginID ingelogd bent, deze ergens bewaard blijft in IE.. Als je dan IE afsluit terwijl je nog andere vensters van IE open hebt staan, wordt je login onthouden en als je vervolgens de link naar de betreffende site aanklikt, ben je weer ingelogd. Je kunt dus noet wisselen naar een andere login, tenzij je alle vensters van IE afsluit.
Omodat we veel met webapplicaties werken is dat erg onhandig; je moet nl steeds al je browservensters opnieuw openen.

De login wordt niet in eeen tijdelijk bestand of cookie vastgelegd, want ook als ik deze wis blijf ik ingelogd zolang er nog een venster van IE aktief is.

Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken en of er een oplossing voor is?

Andere browser of versie is btw geen optie omdat dit landelijk bepaald wordt.

Bij je internet opties kan je bij inhoud klikken op autocomplete hier kan je paswoorden en de formulieren wissen.

Dat helpt weinig. Hij slaat nl het hele loginscherm over en springt gewoon verder. Eigenlijk net als hier bij Helpmij als je dat aanvinkt alleen gebeurt het hier bij Helpmij met een cookie en bij deze site niet. Die laat als het ware de verbinding openstaan ook al sluit je dat betreffende venster van IE af

Klopt.. Zolang er nog een browser open staat blijft je sessie actief. Dit hebben FireFox en Opera ook.

Heb er tot nu toe geen oplossing voor gevonden :(. Alleen het wissen van cookies, maar dat helpt in jouw geval niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan