sessie van andere site

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker35

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2008
Hoe kun je kijken welke sessie's een website maakt waar jij inlogd? (dus volledig legaal; kijken hoe die site werkt)

sessie van een andere site bekijken kan doormiddel van het id wat de sessie krijgt...
dit zal je op weg helpen misschien...

ja maar waarvoor heb je het nodig?
een sessie is net als een cookie gewoon iets met een inhoud dat zal waarschijnlijk je login naam+wachtwoord zijn
het enige waarvoor het handig zou kunnen zijn is een extern login

het begint er nu namenlijk op te lijken dat je de boel wilt hacken ofzo

kijk.., er is op een bepaalde site een pagina die actueel nieuws geeft. dat haal ik eruit en geef ik netjes weer op mijn eigen site, met bronvermelding. maar nu willen ze dat gaan beveiligen (ik mag er wel bij, maar moet inloggen)
Terwijl mijn script ook beveiligt is.
Mijn script moet dus blijven lezen uit die pagina, al is tie beveiligd.
Ik kan ook een automatische login doen.., maar ik weet niet hoe.
De site is overigens maar zeer matig beveiligd waar ik de info vandaan haal.

wanneer dit beveiligt word zou jij er niks aan kunnen doen denk ik...
de site waar je het vandaan haalt zou dan een script moeten maken die je het sessie id doorstuurt via een $_GET functie ofzo, een extern login dus die jij vervolgens weer met een script ophaalt dit is alleen lastig op te zetten

ja die mensen van die site werken niet mee; die site heeft ruim 2000 gebruikers dusja; wel wat anders te doen.

automatish op een site inloggen kan niet?

(dus gewoon via post)

Bronvermelding betekent niet automatisch dat het legaal is. Verder is het niet heel verstandig om automatisch in te loggen, al zou het in theorie wellicht mogelijk zijn. Echter daarna navigeren is weer niet mogelijk, omdat er geen sessie geset kan worden zonder dat je met een browser surft. Misschien via een omweg, maar daar zullen ze niet blij mee zijn.

Als de site niet meewerkt heb je pech.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan