settlers heritage of kings Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pineapple Jen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hey,
ik heb een probleem met het spel The Settlers: Heritage of Kings [+ expansion disk]
Het installeren is geen probleem, maar als ik het spel wil spelen valt het beeld vrijwel meteen weg. Het geluid hoor ik nog wel.
Het beeld blijft minimaliseren als ik erop klik.
Nou heb ik zowat overal op internet gelezen dat het spel op Windows Vista moet werken, maar bij mij dus blijkbaar niet.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

[Btw, ik ben nogal een leek in computerdingen/systeemeisen etc vinden, dus als je een oplossing hebt, gelieve in kindertaal uitleggen. Dan snap ik het tenminste xD]

Laatst bewerkt:
Hey,
ik heb een probleem met het spel The Settlers: Heritage of Kings [+ expansion disk]
Het installeren is geen probleem, maar als ik het spel wil spelen valt het beeld vrijwel meteen weg. Het geluid hoor ik nog wel.
Het beeld blijft minimaliseren als ik erop klik.
Nou heb ik zowat overal op internet gelezen dat het spel op Windows Vista moet werken, maar bij mij dus blijkbaar niet.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

[Btw, ik ben nogal een leek in computerdingen/systeemeisen etc vinden, dus als je een oplossing hebt, gelieve in kindertaal uitleggen. Dan snap ik het tenminste xD]

Dit klinkt inderdaad een beetje raar. De meeste spellen doen het overigens wel op vista hoor. Maar wat je zou kunnen proberen is het spel in een zogenaamde compatibiliteitsmodus te draaien.