Setup maken van prog. in visual studio 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucky48

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Hallo,

Ik heb een programma geschreven in VB.net, met visual studio 2005.
Nu wil ik dit programma installeren op een andere pc
==> weet iemand hoe ik in visual studio 2005 van mijn programma een setup kan maken die ik op de andere pc kan installeren.

Alvast bedankt.

Mgv,

Lucky48

door het toevoegen van een setup project aan je sollution (file > add > new project) en kies daar voor (other project types > setup and deployment) hiermee kan je een installer maken met uitgebreide opties

of in VS2005 kan je volgens mij kiezen voor publish onder het menu build, op die manier krijg je een basis installer

Held,

alvast bedankt voor de tip, maar ik heb problemen om een setup project te maken ==> ook via de setup wizard
Ik weet niet goed wat ik allemaal moet selecteren
==> weet u soms een link of een boek waarin dit goed staat uitgelegd.

Nogmaals bedankt.
Ik heb een publisch aangemaakt en zal deze eens installeren op een andere pc ==> zo kan ik al eens kijken of het werkt.
Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg foutmeldingen ==> kan niet installeren omdat de Qrystal engines ontbreken.
==> Moet het framework 2.0 op de pc staan waarop ik het programma wil installeren.
==> Kan ik bij publich ook de lokatie van mijn databank meegeven alsook de databank laten mee installeren????

Mgv,

Lucky48

Laatst bewerkt:
Setup meken van programma lukt mij niet

Hallo,

Ik ben nog steeds aan het proberen om een setup project maken van mijn programma.
Kan mij iemand helpen ivm met het maken van en setup project.
Waar vind ik een goede uiteenzetting hierover??

Alvat bedankt.
mgv,

Lucky48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan