setup probleem windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is idd al gecrasht:pnuja kga niet voor de derde keer nog es formatteren hoor:p ik ben gwn aan het kijken voor een nieuw tweedehands systeem en ik dacht: laat ik maar alvast es windows 98 uittesten(die goeie ouwe tijd van crashes:p) maar nu denk ik er wel over om een dualboot systeem te maken!!(schijf van xp is nu niet aangesloten) hoe kan ik dit doen zonder 1 van de twee windowsen te moetne herinstalleren
 
oja: zou ik ook nog msn 6 kunnen ergens downloaden? windows 98 kan er neit zo goed mee om:confused: en hij zuipt enorm veel systeembronnen... werkt die nog? of gaat alleen maar 7,0?
 
Tja, ik gebruik Messenger 7 en die werkt prima.
Ik kan je toch aanraden die schijf nog eens op de goede manier te partitioneren en te formatteren.
Een goed geïnstalleerde Windows 98, voorzien van alle updates en goed geconfigureerd doet weinig onder voor XP.
Ik zit momenteel tenminste te internetten, naar muziek te luisteren en ben via LimeWire een bestand aan het downloaden, terwijl Messenger 7 me steeds laat weten wanneer jij weer gereageerd hebt op een bericht.
Daarbij is Paint Shop Pro ook nog open, zodat ik snel een screenshot bij een bericht kan voegen.
En mijn laatste vastloper was begin vorige week. :)
Dit alles nadat ik Windows heb geïnstalleerd op exact dezelfde manier als in mijn handleiding staat.

Guus.
 
dan zal ik de volgende keer dat ik hem herinstalleer hier rekening mee houden:) thx anyway voor alle hulp, zonder jou handleiding en hulp hierop ging mijn computer zker nu niet op windows 98 werken:)
 
nu vroeg ik me nog iets af: ik zie dat ik nog maar 54 procent van systeembronnen heb, terwijl der niets openstaat. ik denk niet dat dit door het ram komt want ik heb 512:confused: hoe kan ik mijn systeembronnen uitbreiden? of is dit een beperking van windows 98??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan