setup probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorss

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Na een fdisk en format c: krijg ik de volgende foutmelding,

Setup heeft een gecomprimeerd volume of een schijfcacheprogramma op uw computer aangetroffen.
Sluit setup af en controleer uw gecomprimeerde schijven met uw compressie-software, of verwijder het schijfcacheprogramma.
Start vervolgens setup opnieuw....

De oplossing op deze site Http://www. computerhope.com lost het probleem niet op.
Heeft iemand nog een idee?

je hebt blijkbaar ergens de compressie ingeschakeld,op nieuw fdisken en formateren denk ik

Ik heb fdisk 5x gedaan en daarna 5x de C: geformat.

Toch blijft de melding komen als het OS setup wil doen...??:(

Heb je ook gekeken om Non-DOS partities te verwijderen. Een gecomprimeerd bestand wordt door Fdisk gezien als
een Non-Dos partitie.

Heb je voordat je een fdisk uitvoerde je pc met een opstartdiskette opgestart? Zo nee, dan eerst dat te doen. Dan pas volgt fdisk en format.

Dennis.

Hallo Bern@rd:)

Ik heb nog eens fdisk gedaan maar zie daar geen non dos partities

Dennis inderdaad met de opstart diskette gefdiskt:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sjorss
Dennis inderdaad met de opstart diskette gefdiskt:)
Oke, ik wil dat even voor de zekerheid weten.
Als je fdisk gebruikt, dan moet je eerst alle partities verwijderen en dan een nieuwe aan te maken.

Dennis.

Ik heb nog eens fdisk gedaan maar zie daar geen non dos partities
Met Fdisk zie je ok geen Non-Dos partities, dit is een apart item in Fdisk, ik meen nummer 3 in het Fdisk menu.

Vanuit het Fdisk hoofdmenu neem je optie 3 en hierna optie 4 voor "Een niet-DOS-partitie verwijderen"

Dennis.

Als je kiest voor optie 4 dan kan je zien welke partities je harde schijf heeft zo ook de non dos partitie.

Bedankt voor de aanwijzing!

bern@rd, dennis, metalhead!
Het is gelukt!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan