SETUP Start niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

phonebooth78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
4
Hallo iedereen!

Ik heb een probleem bij het installeren van een spel.
Het gaat om de game Broken Sword 3.
Eerst werd er gesuggereerd op een ander forum dat het waarschijnlijk iets met mijn grafische kaart te maken had.

Dit is dus niet het geval.
Ik heb de DEMO gedownload en die werkt prima!
Deze hoef ik alleen uit te pakken en daarna te starten that's it.

Het probleem bij de full game is dat wanneer ik de CD in de speler doe dan krijg ik een klein grijs venstertje met een laadbalk en de tekst: De setup wordt nu geladen.
Wanneer deze balk vol is krijg ik een fractie van een seconde het setupscherm te zien en hij flitst gelijk weg!

Ik heb dus geen idee wat hier mee aan de hand kan zijn. Met andere programma's heb ik dit totaal niet en ik ben benieuwd of iemand hier ook last van heeft?
En wat je er tegen kunt doen. Ik wil het spel echt graag spelen op mijn pc!
Mijn specs zijn allemaal prima dus daar ligt het niet aan.

Wie o wie kan mij helpen??

ThanX!!
 
via deze computer rechts klikken op je cdrom kies openen dan dubbel klikken op setup.exe :)
 
De support van 'The adventure company' (de maker van het spel) stelt voor om het spel in veilige modus te installeren.
 
via deze computer rechts klikken op je cdrom kies openen dan dubbel klikken op setup.exe :)

Dat snap ik nog wel, maar dat doet ie dus niet.. Autorun laat dat programma'tje dus draaien en dan valt ie uit.. Of ik het nou start, autorun of mn moeder...Hij doet het gewoon niet.
 
De support van 'The adventure company' (de maker van het spel) stelt voor om het spel in veilige modus te installeren.

The adventure company?? Dacht dat het van Revolution was.. Kan best zijn dat het een deel van the A-company is maargoed.
Moet ik dus mijn pc in veilige modus opstarten en dan de setup openen bedoel je..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan