Setup (virus?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Ik heb gisteren een setup gedownload en gestart. Kijk in de bijlage hoe de setup er uit ziet. Toen ik op 'Next' klikte, kreeg ik een foutmelding met rechts een rood rondje met een wit kruisje er in. Rechts stond de tekst: 'Setup cannot continue on windows NT based systems , Click ok to end Setup'. Dan kon ik op een knop met 'OK' klikken en op het kruisje rechtsboven. Bij allebij de opties sloot de Setup. Als ik in het begin niet op 'Next' klik, maar op 'Cancel' of op het kruisje, dan sluit de Setup ook. Nu was dit niet zo'n probleem, maar elke keer als ik een gebruiker van de computer aanmeld, komt de setup weer in beeld. Dat is nogal irritant. En elke keer als die setup dan komt, krijg ik een melding van onze virusscanner (Panda Titanium Antivirus 2005 (4.01.00)):

Virus geneutraliseerd!
Er werd een virus gevonden en het bestand werd gedesinfecteerd.
Virusnaam:
W32/Sdbot.DDP.worm
Virus locatie
c:\bt.exe

Verder gebeurt er niets en ik druk gewoon steeds op 'Cancel'. Toch komt elke keer de setup weer terug. Ook op de locatie c: staat geen bestand met de naam bt.exe. Is dit op te lossen of moet er voortaan altijd zo'n setup op m'n beeldscherm verschijnen als ik me aanmeld? Ik wacht op antwoord,
Jeroen

Bijlage vergeten:

Bijlagen

• printscreen virus.jpg
    printscreen virus.jpg
    25,4 KB · Weergaven: 59
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan