setup was unable to open information file setupqry.inf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultimatum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Ey, ik had SP2 geinstalleerd en toen ik daarna naar controlpanel ging > Add or Remove Programs en toen daar Add/Remove Windows Components om IIS te installeren kreeg ik bovenstaande fout. Hoe kan ik dit oplossen, want op google kon ik ook niets vinden.

Er staat geen IIS in de lijst, ik moet het ook niet verwijderen maar installeren. In ieder geval voor je antwoord, heb je nog een suggestie?

Probeer het vanaf de XP cd, setup en extra onderdelen installeren.

Bovenstaande install cleaner kan wel helpen, mochten er nog verwijzingen in het register staan.

Ik had het al via de cd-rom geprobeerd maar dat lukte ook niet. Ik zat zelf te denken om SP2 eraf te gooien omdat hij er dan 2x op moest staan, 1x via normale install en 1x toen ik perongeluk de .exe draaide. Had gedaan wat er op de microsoft site stond (Controlpanel > Add or Remove Programs, en dan updates aanklikken en dan kon je ergens SP2 verwijderen, maar SP2 stond er bij mij niet tussen). Op google had ik wel een soort gelijk probleem, dat er een bestand niet kon worden geopend en dat ging ook over dat bij controlpanel niet op Add/Remove windows components kon klikken.

Echter stond daar ook geen antwoord.

Die inf file behoort in de map windows\inf te staan, kijk eens of je die hebt, op internet kun je die ook domnloaden of extracten van de cd, weet niet of dit nu iets met sp2 te maken heeft alhoewel dat info betstand wel die van SP2 is.

Misschien juist SP2 herinstalleren?

Ik had gekeken naar die file maar wat ik had gelezen was het alleen om aan te passen welke opties er in dat installmenu moeten komen. Gewoon die .exe van SP2 opnieuw runnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan