Setup XP blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsting

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
Berichten
180
Hoi,

Ben bezig XP te installeren

De schijf is geformateerd MBR is hersteld maar bij het installeren vanaf cdrom blijft hij hangen bij "windows is starting setup"

Terwijl het niet aan de CDrom kan liggen die werkt gewoon al op meerdere pc's uitgeprobeert.

Iemand een idee

geen zin om alles te kopieren naar de c schijf :D
 
Ik heb niet zoveel tijd dat is het probleem als het voor mezelf is dan maakt het niet uit dan doe ik het gewoon s'nachts maar het is voor mijn schoonvader en ik kan hier niet de hele nacht blijven. :)
 
Hoe installeer je XP dan?

Met setup of eerst:

cd i386 [Enter]
winnt.exe [Enter]
 
Ok ben nu alles aan het kopieren aangezien ik nog geen reacties heb gekregen, maar ik ben bang dat er meer aan de hand is dus als iemand een antwoord heeft dan stel ik dat zeer op prijs :confused:
 
Geplaatst door wajang
Hoe installeer je XP dan?

Met setup of eerst:

cd i386 [Enter]
winnt.exe [Enter]

Ik heb de map i386 gekopieerd naar de c schijf en met winnt.exe setup proberen te draaien. Hij gaf meteen aan dat hij smartdrive nodig had maar dat het niet noodzakelijk was, ben doorgegaan en dan wil hij disk 1 naar de schijf kopieren en dat lukt niet.
 
Je hoeft het niet naar C:/ te kopieeren, je kan het gelijk vanaf de cd-rom doen.
 
Ik heb met partition magic de schijf naar ntfs geconfronteerd en de bios settings op default gezet en het ziet ernaar uit dat het gaat werken.

Mocht ik nog problemen krijgen dan laat ik het weten.

In ieder geval bedankt :thumb:
 
Er hoeft maar een flinke vette duim of krasje te zitten op die cd en dan lukt het je ook niet.
Vaak gebruikt geeft eerder bovenstaande klachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan