setup xp gaat niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasenlin

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
127
een goeide ochtend allemaal ik zit met een probleem heb hd geformateerd en nu wil ik er dus weer windows xp pro op zetten maar nu geeft hij halve weken setup dit op :
setup kan het bestand amdk6.sys niet kopieren


nu is mij vraag heeft iemand daar een oplossing voor
als er meer info. nodig is hoor ik het graag

alvast bedankt
 
Heb je een CD met de drive voor je MB? Dan heb je die waarschijnlijk nodig.
 
de cd voor me moederbord heb ik
kan ik die er gewoon indoen ?


met gewoon er indoen werkt inieder geval niet dus ????
 
Laatst bewerkt:
Is windows verder al helemaal geïnstalleerd?

Zo ja, kun je gewoon de setup van de MB cd starten.
Zo nee, moet je bij de plek waar hij naar dat bestand vraagt de CD in de speler leggen en bladeren naar de directory waar dat bestand staat.
 
windows is nog niet geinstaleerd ben nu denk op 35%

maar hoe moet ik naar bestanden bladeren wandt die keus geeft hij me niet
 
Geeft hij wel de mogelijkheid tot bestand overslaan?

In dat geval zou ik daarvoor kiezen.
 
ja die geeft hij wel maar dan is die fout toch nog niet op gelost

wandt ik weet dus niet waar het voor is ???

heb me andere comp. ook die cd gebruikt en die gaat gewoon goed dus waarom deze niet ?
 
Heb je een XP Home CD? Deze zijn vaak maar op 1 PC te gebruiken. (heeft die andere PC toevallig dat MB en deze niet?)

Je kunt proberen de setup ondanks deze melding verder gewoon af te maken tot het einde.
Als XP dan gewoon opstart kun je acheraf eventuele problemen altijd nog proberen op te lossen.
 
ik heb windows xp pro en als ik door ga dan krijg ik een paar sec erna weer een file dat hij niet kan copyeren dus ik weet het nie meer



ps ik ga nu naar bed moet over een paar uurtjes gewoon weer werken :confused:
hooplijk weet er iemand meer oplossingen wandt die zijn ook welkom kan het altijd proberen tot zo ver bedankt voor je hulp ik zie het vanavond wel weer verder
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf ook al eens gehad. Heb gewoon de bestanden overgeslagen.
XP wou na de setup gewoon opstarten. Was dan wel met diverse meldingen, maar die kon ik achteraf nog herstellen.

Zou het gewoon proberen door foutmeldingen gewoon te negeren en kijken of hij na voltooing wil starten.

Het is nu al laat, dus ik ga nu slapen.
Ik zie morgen wel wat ervan gekomen is.
 
Waarschijnlijk een licht beschadigde cd-rom.
Of een wat oudere cd-rom speler.

Wat je kunt proberen is de cd-rom van xp netjes schoonmaken.
De cd-rom speler openmaken, en met een wattenstaafje en pure alcohol (80%) het lensje heel voorzichtig schoonborstelen, ook als die schoon lijkt.
Minuut of wat laten drogen.

Grote kans dat dan alles weer werkt.
 
de cd is goed dag van te voren voor me zus xp geinstaleerd dus die is goed maar ik heb nu de missende bestanden dat waren er dus 2 die hij niet gecopyeerd kreeg :

amdk6.sys
driver.cab

de eerste heb ik van me andere computer gehaal en de tweede heb ik handmatig van de windows cd naar de harde schijf gezet dus hij heeft ze nu . had dit gelezen vandaag in google

nu maar hopen dat dit zo goed gaat :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat het nu goed blijft.
Ging dus wel goed met het negeren van de meldingen?

Had ik zelf ook,na de installatie alsnog geïnstaleerd en het was goed.
 
in ieder geval nog bedankt tot nu toe werkt hij nog goed dus hopelijk blijft het zo
thx:thumb:
 
Laten we dat idd maar hopen.

Zorg in ieder geval dat je voordat je weer een nieuwe installatie doet je van alle drivers en systeembestanden een backup maakt, dat kan je een hoop werk schelen bij een nieuwe installatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan