Setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hey,

Ik heb een programma gemaakt, is niet echt leuk maar goed.
Ik wil nu een setup maken, met Windows installer. Ik kan zo'n .msi bestand maken bij visual studio, hoe laat ik die op de "achtergrond" van minn programma werken dat je hem ook niet ziet. En dat ik een setup wizard maak met visual basic.En dat je hem ook weer kan verwijderen.

Ik ken wel het programma Inno Setup Compiler!
Daarmee kun je heel gemakkelijk een instal .exe maken! Je voegt bestanden toe die je erbij wilt hebben. Dan krijg je 1 .exe (de installeer .exe) En hij installeert er ook nog een unistal.exe bij!

zo simpel als wat:D

Ronald!:)

Ik heb met VB6.0 zelf een instal programma gemaakt, dat kan ook & is lekker leerzaam! het enige wat me nog niet is gelukt is om alles in 1 .exe te zetten, in plaats van een Instal.exe en een map met bestanden.

V.:thumb:

Alles in een (instal).exe te krijgen, lijkt me nog wel een moeilijk klusje! Maarja, dan heb je ook wat te doen:thumb:!

Gr. Ronald!:)

Klopt. ik heb eens resources overwogen, maar dat ging gewoon niet. Iemand een ander idee?

V.:thumb:

Oke, ik heb wel eens een sample gedownload met een setup maar dat hadden ze in visual c++ 2005 gemaakt, en zo'n .msi bestand het was wel een .exe!
Maar c++ vind ik een beetje moeilijk:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan