SFC bestanden herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
526
Hallo Helpmij,

Ik heb een overzicht van bestanden die niet hersteld kunnen worden.
Ik heb geen idee hoe ik die bestanden kan herstellen. Ik ben daar een leek in! :)
Hebben jullie misschien oplossingen?
Het TXT-bestand staat in de bijlage.

Bij voorbaat dank.
 

Bijlagen

  • sfcdetails.txt
    49,5 KB · Weergaven: 126
:confused: Zeer veel dll bestanden zijn corrupt en vermoed ik dat je systeem ergens diep besmet is,
met Root-Kit en ook malware en wie weet wat dan ook nog ( maar dat is mij mening velen zullen ze nu zeggen, .... dus het hoef niet zo zijn ! ) ..

Ik zal dus ALS ik jou was als eerst zeer goed PC op alle mogelijke manieren dat ik ken grondig willen opschonen, en vervolgens zal draaien MBAM / AdwCleaner/RogueKiller en TDSSKiller ( RogueKiller als eerst ! )/ en eindelijk ook nog absoluut zal draaien met volle scan Microsoft Safety Scanner ( volle scan is paar uur lang ! ) ...

Herstellen ?? nee dat kan niet meer, als dll bestanden toevallig via besmetting beschadigd zijn ze dan helpt alleen maar besmetting proberen elimineren en als die lukt dan heb je geluk zo-niet, dan helpt alleen maar windows her-installeren ...:(
 
Laatst bewerkt:
Ik zou, o.b.v. de log, haast vermoeden dat je een gejatte versie van Windows 7 hebt?? Ik zie namelijk veel (fout-)verwijzingen naar (onderdelen van) gpedit.msc, en die is alleen op professionele versies van Windows 7 beschikbaar.
Vertel ons of je inderdaad zo'n gejatte versie hebt, en welke versie het is. [Zie hierboven dat ik inschat dat het geen Windows 7 Starter of Windows 7 Home (Premium) is, maar Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Zeer veel dll bestanden zijn corrupt en vermoed ik dat je systeem ergens diep besmet is,