SFC bestanden herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
526
Hallo Helpmij,

Ik heb een overzicht van bestanden die niet hersteld kunnen worden.
Ik heb geen idee hoe ik die bestanden kan herstellen. Ik ben daar een leek in! :)
Hebben jullie misschien oplossingen?
Het TXT-bestand staat in de bijlage.

Bij voorbaat dank.
 

Bijlagen

  • sfcdetails.txt
    49,5 KB · Weergaven: 126
:confused: Zeer veel dll bestanden zijn corrupt en vermoed ik dat je systeem ergens diep besmet is,
met Root-Kit en ook malware en wie weet wat dan ook nog ( maar dat is mij mening velen zullen ze nu zeggen, .... dus het hoef niet zo zijn ! ) ..

Ik zal dus ALS ik jou was als eerst zeer goed PC op alle mogelijke manieren dat ik ken grondig willen opschonen, en vervolgens zal draaien MBAM / AdwCleaner/RogueKiller en TDSSKiller ( RogueKiller als eerst ! )/ en eindelijk ook nog absoluut zal draaien met volle scan Microsoft Safety Scanner ( volle scan is paar uur lang ! ) ...

Herstellen ?? nee dat kan niet meer, als dll bestanden toevallig via besmetting beschadigd zijn ze dan helpt alleen maar besmetting proberen elimineren en als die lukt dan heb je geluk zo-niet, dan helpt alleen maar windows her-installeren ...:(
 
Laatst bewerkt:
Ik zou, o.b.v. de log, haast vermoeden dat je een gejatte versie van Windows 7 hebt?? Ik zie namelijk veel (fout-)verwijzingen naar (onderdelen van) gpedit.msc, en die is alleen op professionele versies van Windows 7 beschikbaar.
Vertel ons of je inderdaad zo'n gejatte versie hebt, en welke versie het is. [Zie hierboven dat ik inschat dat het geen Windows 7 Starter of Windows 7 Home (Premium) is, maar Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Zeer veel dll bestanden zijn corrupt en vermoed ik dat je systeem ergens diep besmet is,
met Root-Kit en ook malware en wie weet wat dan ook nog ( maar dat is mij mening velen zullen ze nu zeggen, .... dus het hoef niet zo zijn ! ) ..

Ik zal dus ALS ik jou was als eerst zeer goed PC op alle mogelijke manieren dat ik ken grondig willen opschonen, en vervolgens zal draaien MBAM / AdwCleaner/RogueKiller en TDSSKiller ( RogueKiller als eerst ! )/ en eindelijk ook nog absoluut zal draaien met volle scan Microsoft Safety Scanner ( volle scan is paar uur lang ! ) ...

Herstellen ?? nee dat kan niet meer, als dll bestanden toevallig via besmetting beschadigd zijn ze dan helpt alleen maar besmetting proberen elimineren en als die lukt dan heb je geluk zo-niet, dan helpt alleen maar windows her-installeren ...:(

Zal ik doen! En dan maar hopen dat dat werkt, want ik heb niet echt veel zin in een herinstallatie.
Ik zou, o.b.v. de log, haast vermoeden dat je een gejatte versie van Windows 7 hebt?? Ik zie namelijk veel (fout-)verwijzingen naar (onderdelen van) gpedit.msc, en die is alleen op professionele versies van Windows 7 beschikbaar.
Vertel ons of je inderdaad zo'n gejatte versie hebt, en welke versie het is. [Zie hierboven dat ik inschat dat het geen Windows 7 Starter of Windows 7 Home (Premium) is, maar Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate of Windows 7 Enterprise.]

Tijs.

Dat was ik inderdaad nog vergeten te vertellen. Ik heb de originele gekochte Windows 7 Home Premium 64bit. Ik had problemen met het updaten van Google Chrome, en velen zeiden dat als je Windows 7 Home Premium hebt, je dan gpedit.msc moest downloaden om Chrome weer te kunnen updaten. Dat is niet gelukt en achteraf ook een domme stap geweest.
Ik heb geen gejatte versie. :)
 
Laatst bewerkt:
Dan mag je de foutmeldingen negeren wat mij betreft: Ik zie alleen maar gpedit gerelateerde foutmeldingen staan.
Natuurlijk is het nog mooier als je nog weet welke stappen je gezet hebt om gpedit te 'installeren', want als je die stappen dan ongedaan kunt maken schat ik zo in dat de foutmeldingen ook verdwijnen.

Tijs.
 
Is goed!
Heeft dan bijvoorbeeld fdeploy.dll ook met gpedit te maken? die is namelijk ook beschadigd en kan ook niet worden gerepareerd.
 
Ja, is er ook aan gerelateerd. Is namelijk de Folder Redirection Group Policy Extension, dus alleen werkzaam/in gebruik als je Group Policies kunt gebruiken (dus niet op Home versies).
Niet voor niets is Gpedit.... Group Policy Editor. :D

Tijs.
 
Blijft overeind dat, als je de 'installatie' van Gpedit ongedaan kunt maken je dergelijke foutmeldingen in de toekomst mogelijk/hopelijk voorkomt.
Lukt je dat niet, dan kun je de foutmeldingen over fdeploy.dll, fde.dll, gptext.dll, gpedit.dll bij het sfc proces negeren.
Ik zie geen andere meldingen dan over die 4 bestanden, dus is sfc 'geslaagd'.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan