sgbhp.exe 100 procent cpugebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
als ik eenmaal wat msn, mediaplayer en internet heb opengezet zit voor de rest van de avond sgbhp.exe op 100 procent cpugebruik, ik weet dat dit komt van spywareblaster, maar hoe komt het? Zelfs al zet ik dan alles af, hij blijft op 100 procent. PC vertraagt er wel niet door(blijkbaar staat prioriteit op laag) Maar hij draait wel voortdurend op 100 procent wat ik neit graag heb omwille van stroomgebruik en warmteontwikkeling:confused:

Hoort niet bij SpywareBlaster maar bij SpywareGuard. (SpywareBlaster draait ook helemaal niet.)

SpywareGuard al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Nog andere real-time protectie draaien? Zou een conflict kunnen zijn.

Is je pc vrij van spyware en andere malware?

hmm, dan gaf google mij een verkeerd resultaat:). Zal morgen es scannen. qua conflicten: De pc draait al een half jaar zo en het is pas sins gisteren dat ik dit probleem heb. Wat er nog draait is het volgende: spysweeper, zonealarm, msn messenger, spywareguard en AVG antivirus in systray + spywareblaster en het is al. Maar het probleem komt pas nadat ik heb zitten msnen en internetten en mediaplayer.

P.S. misschien neit onbelangrijk maar ik surf met firefox.

Morgen zal ik eens verwijderen en opnieuw installeren, nu ga ik dodo doen, slaapwel:cool:

Kijk ook eens wat er gebeurt als je de real-time protectie van SpySweeper uitschakelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan