SGH-E770 data-uitwissel-snelheid sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichCapich

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Berichten
46
Hai hai allemaal!

Ik heb een Samsung E770 en wil straks ook een micro SD - kaartje gaan kopen. Maar als ik alleen al een paar MP3tjes verstuur naar mijn E770 (met nog maar standaard 80mb geheugen) via Bluetooth, dan duurt 't zo tergent lang! :mad:
Maar kan dat sneller dan? Want als ik voor bijna 1 gb ga uploaden, dan is ie pas na kerst een keertje klaar. Ik dacht aan een USB-kabel, maar volgens mij gaat het ook via een COM-poort, dus net zo vlot als bluetooth. Of is alleen een cardreader daarvoor een oplossing?
Wie o wie weet hoe? Alvast bedankt!! :thumb:
 
data overdracht

Ik heb net een micro sd kaart geplaatst
De data overdracht gaat perfekt.
ik werk met een cardreader en dan is het een kwestie van kopieë:thumb: ren
 
Weet niemand het?

Het zou makkelijker zijn, als het gewoon via een (USB-)kabeltje meteen in de SGH-E770 kon. Maar met de USB-kabel is het dus net zo traag als Bluetooth? Anders inderdaad maar met een CardReader... :(
 
Cardreader is altijd de beste en goedkoopste oplossing. Geeft de minste kans op fouten, omdat je geen extra drivers voor je toestel hoeft te installeren.
 
Okay, maar.......

Cardreader is altijd de beste en goedkoopste oplossing. Geeft de minste kans op fouten, omdat je geen extra drivers voor je toestel hoeft te installeren.

Fijn dat je ook hier op mij reageerd! Weer bedankt!

Maar in mijn toestel zit ook 80 MB geheugen en om die ook sneller te kunnen aanspreken en dus ook voor 't gebruiksgemak (wat ben ik toch lui :eek: ) hoopte ik zo een sneller data-uitwisseling te hebben. Inderdaad heb je wel weer snel driver-problemen. Helemaal mee eens. Ik denk dat als ik het sneller aan de praat heb gekregen met USB, dat ik de lasten graag op mij neem. En een cardreader is toch zeker weer 15 euries extra.
Maar jij, Piedra, weet dus niet of het dus wel een stuk sneller is dan bluetooth?

Weer alvast bedankt!
 
Graag gedaan, hoor! :D

Cardreader is gewoon het snelste. Met een kabel gaat het meestal sneller dan met bluetooth, maar het hangt ook beetje af van het programma wat je erbij moet gebruiken.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan