Sh*t(vermoedelijk.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hoi mensen helpers.Ik heb weer eens een probleem.En natuurlijk weer eens een virus vermoedelijk.Nou denk ik dat het een homepage hacker is,omdat ik op een chatsite zat.En er kwam een reclame voorbij een vergroot dat(iets van een console)En toen kreeg ik norton antivirus2003 prof.Te zien bij virus.Maar gaat er niet uit.Als ik REAPAIR THE INFECTED FILE DOE gaat hij er neit uit.Dan krijg ik te zien DELETE THE INFECTED FILE.En zo heb ik al die andere keuzes gekregen.Maar het virus gaat er niet uit.Om dit virus gaat het JS.EXCEPTION.EXPLOIT
Weet iemand misschien hoe ik dit ga verwijderen.

delete de inhoud van de temp internet files folder.

is niks om je echt druk over te maken.

wordt vaak gebruikt om je startpagina te wijzigen of iets dergelijks.

pe.

Laatst bewerkt:
Okee.

Okee bedankt pete.Maar waar zit dat Temp internet iles.En waat moet ik daar vanweg gooien.

Ga in Internet Explorer naar menu Extra en kies daar Internet Opties, op het tabblad Algemeen kun je je tijdelijke internet bestanden verwijderen.

leuk.

Ja maar nu doet mijn plaatje het niet meer.Bij mijn handtekening.

Plaatje doet het gewoon hoor en ja virus is verwijdert, doe maar eens een scan met Norton.

thanxxx.

Okee.Hartstikke bedankt.Maar bij mij zie ik het plaatje niet hoor,alleen een links boevn een wit velletje met 1 kruisje erin.Hoe ga ik dat weer zicht baar maken.

plaatje doet het hier ook niet.

rechtstreekse link ook niet.

game-master,
Het virus kwam waarschijnlijk in de map content.ie5. Je bent dan niet besmet met het virus, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Norton zorgt er namelijk voor dat het virus niet verder komt dat de content.ie5 map. De map wordt beschermd door WIndows en dat is ook de reden dat het virus daar in blijft zitten even.

Indien het in de map temporary internet files\content.ie5 zit:

In dat geval moet je dit doen:

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

Indien het er dan nog steeds is daarna doe dan dit:

Start op in de veilige modus door op F8 te drukken bij het opstarten.
En ga naar start-instellingen-configuratiescherm-extra-map opties-en zet een puntje bij verborgen bestanden en mappen weergeven of alles weergeven.

En vink uit "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" indien je die ook hebt.

Ga naar start-uitvoeren-en type explorer-ok en en ga dan in explorer naar het bestand dat je wil verwijderen in content.ie5 en verwijder hem dan in de veilige modus en leeg je prullenbak daarna.

Restart de pc daarna. Probleem opgelost.

Maar ook als je niets doet, dan zal het virus gewoon vanzelf verdwijnen van die map.

cookies.

Wacht effen.Als ik naar internet exploror ga>extra>internet opties.Kan ik nergens cookies verwijderen zien.

In dat geval heb je een oude internet explorer en dan moet je dat zo doen:

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-Klik op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

Maar je kunt het beste even Internet explorer 6 Service pack 1 even downloaden en installeren.

Dat kun je vanaf hier doen:

http://download.microsoft.com/download/ie6sp1/finrel/6_sp1/W98NT42KMeXP/NL/ie6setup.exe

Dan zul je die optie cookies verwijderen wel zien.

bedoelen.

Dus saldos,jij bedoelt.Bij BESTANDEN WEERGEVEN.Als die bestanden,van boven naar beneden weggooien)namelijk gedaan).Zo ja gelukkig.Zo nee damn.Maar ja. Saldos ik INTERNET EXPLOROR 6.0 al hoor.

zie in mijn bijlage wat ik bedoel:

Bijlagen

• cookies verwijderen.gif
    cookies verwijderen.gif
    10,5 KB · Weergaven: 23
Misschien.

Misschien zie ik het niet,omdat ik bij internet opties>geanvenceerd>cookies niet heb aangevinkt.Maar bij mij staat alleen bestanden verwijderen,en instellingen.

Je kunt ook de cookies op een andere manier verwijderen.
Zoek de map cookies en temporary internet files op je harde schijf en verwijder dan alles wat erin zit.

laat maar.

Laat maar joh.Het gaat er toch vanzelf uit,toch(dat zei je toch)Maar laat norton, in het weeken nog effen draaien.Thannnnxxxx voor de moeite

jes eruit.

Hé saldos.Hij is er nu uit.Net even met NAV2003 gescand en weg dat hij is.Blij dat ik toch NAV2003 heb aangeschaft.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan