tonissteiner
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2008
Beste forum gebruikers,
ik zit met een probleem in verband met shapes. in het bestandje in bijlage probeer ik mijn probleem duidelijk te maken:
in sheet1 als in cel A10 een x staat worden de rijen 1 tot 6 getoond en ook de group boxen en option boxen. De x weg of een andere waarde verbergt alles. Nu is mijn probleem dat indien de objecten er terug staan de option boxen aan elkaar gekoppeld zijn. Dat wil zeggen dat je maar één bolletje kan zwart maken.
Hoe het zou moeten zijn staat in sheet2:
Elke group box zijn 2 bolletjes zodat ik er 3 onafhankelijk kan zwart maken én 1 van de option button paar linken aan een cel (D2 dus)
Weet iemand hier een oplossing voor (aanpassing code waarschijnlijk).
Heb al vanalles zelf zitten met testen maar niks gevonden hoe het zou kunnen
Alvast bedankt
mvg
Bekijk bijlage Shape probleem.xlsm
ik zit met een probleem in verband met shapes. in het bestandje in bijlage probeer ik mijn probleem duidelijk te maken:
in sheet1 als in cel A10 een x staat worden de rijen 1 tot 6 getoond en ook de group boxen en option boxen. De x weg of een andere waarde verbergt alles. Nu is mijn probleem dat indien de objecten er terug staan de option boxen aan elkaar gekoppeld zijn. Dat wil zeggen dat je maar één bolletje kan zwart maken.
Hoe het zou moeten zijn staat in sheet2:
Elke group box zijn 2 bolletjes zodat ik er 3 onafhankelijk kan zwart maken én 1 van de option button paar linken aan een cel (D2 dus)
Weet iemand hier een oplossing voor (aanpassing code waarschijnlijk).
Heb al vanalles zelf zitten met testen maar niks gevonden hoe het zou kunnen
Alvast bedankt
mvg
Bekijk bijlage Shape probleem.xlsm