Shareaza - maar het lukt niet !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

baskos

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Ik heb Shareaza geinstalleerd, maar om de een of andere reden krijg ik geen bestanden binnen. Heb gezocht naar Audio-bestanden op naam. Waarschijnlijk doe ik iets niet goed bij de instellingen. Het zal wel met een poort of IP-adres te maken hebben.
Ik gebruik:
Sony laptop - Windows XP home - ADSL - Zyxel 650H router - Norman firewall.
Kan ik testen of ik in ieder geval verbinding he? Ik weet nl. niet of ik alles goed geconfigureerd heb.
Bas

Ja, ik krijg geen melding dat er iemand in probeert te komen. Vaak krijg ik meldingen van Norman, maar als ik die toelaat is het verder geen probleem

Uh..we zitten geloof ik niet op één lijn maar ik kan te mis hebben. Toen je Shareaza voor het eerst opstarte kreeg je toen een melding van Norman dat Shareaza verbinding met het internet wilde?
Ik ken Norman niet maar de meeste firewalls hebben zoiets als programmabeheer. Dat is een lijst met alle software en daarachter staat of ze wel of geen toestemming hebben. Tot zover ik weet heeft Shareaza geen bepaalde poorten en dergelijke nodig!
Even terzijde...probeer Ares Lite eens!! Erg goed en snel:thumb:

Ja, die melding kreeg ik. Ik heb het programmabeheer in Norman bekeken en alles staat Groen aangevinkt.
Maar eh, wat bedoel je met Ares lite ?
Is dit een programma ?

Sorry Raymond, ik had beter eerst kunnen kijken voordat ik de vraag stelde of het een programma was.
Inmiddels geinstalleerd en het werkt !
Bedankt !!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan