Eerst wil ik je veel leesplezier wensen
Dat is raar
Ik weet nog wel een oplossing.
Bij Ares is het zo dat die er nog wel is mee wil stoppen. Dan helpt opnieuw installeren.
Misschien dat dit bij shareaza ook helpt.
Doe dat dan op de volgende manier.
Als je veel bestanden in de download-lijst hebt staan kan je die eerst verplaatsen. Zoek op je hardeschijf naar de map van shareaza. Waarschijnlijk staat daar een map met temp-files. Dit zijn bestanden die nog niet helemaal binnen zijn. Het kan ook zijn dat de bestanden direct in een map worden opgeslagen (zonder een temp-map). Als dit zo is hoef je ze niet te verplaatsen.
Wanneer je maar een klein aantal bestanden in shareaza hebt staan kan je de namen ervan even in een tekstbestandje zette. Dan kan je ze later opnieuw zoeken en downloaden.
Heel misschien blijven de bestanden staan tijdens het verwijderen van shareaza, maar daar zou ik niet van uit gaan.
Het is dus verstandig om je bestanden die je aan het downloaden ben eerst in ''veiligheid te brengen'' (verplaatsen).
Als de bestanden zijn verplaatst verwijder je shareaza via software. Nu download je de nieuwste versie (ik mag geen link geven dus even google gebruiken). Voordat je opnieuw gaat installeren even de map shareaza verwijderen (dan is alles wat in die map staat weeg dus ook bestanden die je niet hebt verplaatst).
Start nu de computer opnieuw op. Na het opnieuw installeer je shareaza (nog
niet opstarten). Ga naar de windows firewall en verwijder shareaza uit de lijst.
Start weer opnieuw op. Zet daarna shareaza opnieuw in de windows firewall. Plaats de eerder verplaatste bestanden terug in de map temp (die staat in de map shareaza). Als shareaza geen temp map heeft plaats je ze in de map waar de bestanden binnenkomen. Als je dit goed doet staan ze weer in shareaza.
Start nu shareaza en kijk of die werkt. Vertel het resultaat of eventuele vragen hier.
Succes en ik hoop dat het duidelijk is.