Shareaza niets downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

woudenniz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
Berichten
4
hoi hoi,

Sinds ik Shareaza heb ge-upgrade naar 2.3.0.0 kan ik niks meer downloaden, de downloads die al bezig waren komt niks meer bij. Wordt door alle andere gebruikers 'versperd' of 'niet geinteresseerd'. Ik heb aan mijn instellingen niks veranderd.
Ik krijg wel steeds de melding. Shareaza heeft gemerkt dat je achter een NAT Router of Firewall zit en niet in staat bent om verbindingen te ontvangen van het internet. Dit kan leiden tot slecht download prestaties.

Ik heb router SMCWBR14-G2 en Firewall ZoneAlarm.

Bij router heb ik firewall uitgezet, poort opengezet, andere poort ipv 6436 gekozen. In ZoneAlarm heb ik alles gedaan om Shareaza te accepteren, maar allemaal zonder succes.
Met de test van de verbinding voor Shareaza krijg ik de melding:
Resultaten
TCP: De TCP verbinding heeft de wachttijd overschreden Mogelijke oorzaken zijn een 'stealth' firewall, of een slecht ingestelde router.
UDP: Geen antwoord werd ontvangen van je client. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals een slecht ingestelde router of firewall, of Shareaza loopt niet op deze poort, of is niet verbonden met de netwerken.
Er is minstens één probleem gevonden, en je moet naar alle waarschijnlijkheid je firewall en router instellen. Indien je hulp nodig hebt met het instellen van je firewall of router, bekijk dan deze pagina in de wiki: FAQ: Routers/Firewalls.

Wie kan me helpen??

Alvast bedankt

Dennis
 
heb probleem sinds de update van shareaza denk klein maandje.
En provider durf ik niet te zeggen, is huur appartement waar al internet aansluiting bij zit, dus ben bang dat er mogelijk nog een router voor zit waar ik dus niet in kan komen, dan dat die mogelijk nog het blocked... maar weet niet hoe ik daar achter kan komen.

groeten

Dennis
 
Onderstaande krijg ik als ik op die link klik

IPadress: 213.10.104.8
Provider:
Hostname: ipd50a6808.speed.planet.nl
Socket: 36530


Max Size: 1024*768
Used Size: 1024*738
Color: 32(bits)
Total colors: 4294967296
Window size: 30%

No plugins installed

Browser Information

Application Name Microsoft Internet Explorer
Code Name Mozilla
Version 4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727)
User Agent Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 2.0.50727)


Installed Mime-types
No Mime Types installed in this browser
 
er ziten dus 2 router tussen.

ST150 en SMCWBR14-G2.

Heb op beide de poort open gezet, maar wil nog steeds niet werken.
Heb ook al de SMC er tussen uit gegooit, maar dan krijg ik de melding dat mijn gateway offline is en werkt er niks.

wie kan me helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan